Dynhus | Medewerker Vastgoed & Projecten

Dynhus is een sociaal maatschappelijke huisvester in de Friese gemeenten De Fryske Marren en Südwest Fryslân en volop in beweging. Wij willen mensen een fijn thuis bieden in een prettige buurt. Het gaat ons vooral om de mensen die in de huizen wonen. We willen dichtbij de mensen zijn, echt naar ze luisteren en oplossingen op maat bieden. Dat doen we vooral samen. Samen met de bewoners van de huizen, samen met mensen van de gemeente en tal van maatschappelijke organisaties. Om ervoor te zorgen dat alle huurders zorgeloos wonen in hun woning en hun buurt.

Sinds 1 januari 2020 zijn we gefuseerd en het afgelopen periode hebben we gewerkt aan onze nieuwe organisatie. Voor onze nieuwe organisatie en veranderende werkwijze zoeken we een
Medewerker Vastgoed & Projecten, op onze afdeling Vastgoed & Projecten, voor 36 uur per week.

Als Medewerker Vastgoed & Projecten word je ingezet als werkvoorbereider en opzichter planmatig onderhoud, jij zorgt ervoor dat onderhoudsprojecten goed worden uitgevoerd, met zo min mogelijk overlast voor onze bewoners. Ook zorg je voor inspecties die nodig zijn om werkzaamheden voor de komende jaren te plannen.
Omdat jouw werk vaak een complex, een straat of een hele wijk omvat, vergt het een goede afstemming met de huurders. Onderhoudswerkzaamheden hebben tijdelijk ingrijpende gevolgen voor het wooncomfort van huurders. Daarom zorg je ook voor duidelijke communicatie met de bewoners over een onderhoudsproject, beantwoord jij hun vragen en weet jij hun zorgen weg te nemen.

Wat ga je doen?
Je werkt in een team met 3 andere collega’s en zorgt er binnen het team voor
• Het leveren van een bijdrage aan de complexbeheerplannen, onderhoudskwaliteit- en duurzaamheidsbeleid
• (mede) opstellen van een taakstellende begroting
• De uitvoering van de voorbereidende werkzaamheden (vergunningen, bestek, overleg, aanbesteding), met in achtneming van de wettelijke regelgeving, incl. de VNG-plannen
• De tijdige realisatie en overeenkomstig het budget uitvoeren van de planmatige werkzaamheden en is verantwoordelijk voor projectmatige uitvoering hiervan en het houden van toezicht
• Opstellen en bewaken meer- en minderwerk op
• Het opstellen en actualiseren van de meerjarenonderhoudsbegroting
• Het leveren van een bijdrage aan het strategisch voorraad beleid

Wat vragen wij van je?
Als medewerker Vastgoed & Projecten heb je kennis van het bouwkundig beheer van woningen (bijv. onderhoud en installatietechniek) op MBO- of HBO-niveau. Je hebt kennis en ervaring met begroting en budgetbeheer en van de relevante wet- en regelgeving en kennis en ervaring met de aansturing en het toezicht op bouwkundige uitvoeringsprocessen, materialen en de toepassing hiervan in bestaande bouw.

Ook ben je bekend met het uitvoeren van NEN 2767 conditiemetingen, hebt inzicht in de kosten en risico’s van planmatig onderhoud en weet dit te vertalen naar technisch advies dat de basis vormt voor de meerjarenonderhoudsbegroting. Wij werken met een geautomatiseerde verwerking van gegevens (Itris). Je hebt een zelfstandige werkhouding en een uitstekende beheersing van Excel, Word en Outlook. Je bent communicatief vaardig, integer en accuraat. Daarnaast vind je het leuk om er samen met het team in te spannen voor een mooi resultaat.

Wat bieden wij je?
Omdat we vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling belangrijk vinden, bieden we verschillende trainingen, coaching en begeleiding. Daarnaast bieden we een marktconform salaris, conform de cao woondiensten. Met jouw werkzaamheden draag jij direct bij aan het succes van onze dienstverlening. Je ziet direct resultaat van je werk! En die resultaten mogen gevierd worden, met leuke activiteiten op, of naast de werkvloer!

Samengevat Jij:
• hebt een afgeronde technische opleiding op MBO- of HBO-niveau
• kan aantonen dat je over voldoende technische kennis beschikt en de wet- en regelgeving kent om deze functie tot een succes te maken
• beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift en hebt goede communicatieve vaardigheden
• bent een aanpakker, kan snel handelen en werkt accuraat, bent daadkrachtig en betrokken bij onze organisatie
• bent beschikbaar voor minimaal 4-5 dagen in de week

Wij:
• Maken je wegwijs in de sector van de woningcorporaties
• Belonen je via de cao woondiensten. De functie is gewaardeerd in schaal I (€ 3.445,00 tot € 4.531,00 op basis van een fulltime dienstverband, 36 uur) en onze eigen arbeidsvoorwaarden
• Organiseren jaarlijks verschillende activiteiten
• En niet onbelangrijk... hele leuke collega’s

Dit is hoe het werkt:
• Je wilt de baan!
• Je voldoet aan het gevraagde...
• Dus je mailt je motivatie en een recent CV/loopbaanoverzicht aan Marjo van P&O via werken@Dynhus.nl . Doe dit wel voor 15 april 2021. Belangrijk: mist je motivatie, kunnen we je reactie niet in behandeling nemen.
• Vragen kan je stellen aan Yeb, onze manager Vastgoed & Projecten, via het telefoonnummer 06 22 933 281.
• Je sollicitatie wekt onze interesse. We nodigen je uit om verder kennis te maken, in ons kantoor om ook de sfeer te proeven
• Zijn we op basis van ons gesprek allebei enthousiast? Dan willen we je een graag een aanbod doen.
• We hebben een match! We prikken een datum voor jouw eerste werkdag!