Accolade | Wijkbeheerder

Wij zijn Accolade! We hebben bijna 16.000 sociale huurwoningen in en om Heerenveen, Drachten, Sneek, Joure en Franeker. Onze kernwaarden zijn Duidelijk, Ondernemend en Dichtbij. Deze waarden lopen als een rode draad door onze organisatiestrategie, cultuur en ambities. Bij Accolade is geen dag hetzelfde. Onze omgeving verandert steeds sneller en dat heeft invloed op ons werk. Dat maakt werken bij Accolade uitdagend, zingevend en afwisselend.

Een fijne wijk is meer dan een optelsom van mensen die naast elkaar wonen. Accolade wil bijdragen aan de leefbaarheid in de wijk. Samen met onze huurders en vele andere partijen zorgen we ervoor dat onze wijken leefbaar blijven. Onze wijkbeheerders vervullen hierbij een sleutelrol. Zij zijn onze oren en ogen in de wijk. De verbinders tussen Accolade en onze huurders. Krijg jij hier energie van? Dan ben je van harte welkom!
Eén van onze Wijkbeheerders gaat binnenkort met pensioen. Daarom zoeken wij een enthousiaste nieuwe collega die ons team Wijken en Buurten wil komen versterken. 

Jouw taken 

Jij als Wijkbeheerder: 

  • Gaat de wijk in en ontmoet onze huurders. 
  • Zorgt er samen met bewoners voor dat onze wijken en buurten leefbaar blijven. 
  • Ziet toe op schoonmaak en maakt afspraken met onderhoudsbedrijven. 
  • Ziet toe op tuinonderhoud en draagt samen met hoveniers zorg voor het groen rondom onze complexen. Je doet voorstellen op het gebied van biodiversiteit en denkt actief mee om dit te bevorderen.   
  • Werkt samen met bewonerscommissies, huurdersverenigingen, gemeenten, politie en maatschappelijke organisaties.
  • Spreekt huurders aan bij overlast. 
  • Motiveert, faciliteert en geeft ruimte aan bewoners om met elkaar initiatieven te starten in de buurt. 
  • Organiseert in co-creatie met bewoners en het team Wijken en Buurten activiteiten om leefbaarheid te bevorderen. 
  • Levert een bijdrage in de ontwikkeling van beleid op het gebied van leefbaarheid en participatie. 
  • Werkt samen met je collega's aan continue verbetering van processen binnen onze organisatie. 

Jouw talenten 

Je hebt een vriendelijke, open en energieke uitstraling. Je bent duidelijk in je communicatie en houdt ervan initiatief te nemen en door te pakken. Daarnaast heb je technisch inzicht en affiniteit met ‘groen'. Je bent een netwerker pur sang. Je bent creatief. Je blinkt uit in doortastend en respectvol omgaan met mensen met verschillende achtergronden en culturen. Je hebt de wil om het iedere dag een beetje beter te doen. Verder heb je zelf-organiserend vermogen en kun je goed samenwerken. Je hebt enkele jaren ervaring in een functie waarin mensen centraal staan. Je werkt en denkt minimaal op mbo-niveau. Je hebt een rijbewijs. Als Wijkbeheerder heb je lef, sta je stevig in je schoenen en heb je hart voor onze huurders! 

Wat bieden wij jou? 

  • Je krijgt een zeer zelfstandige, uitdagende functie. Je maakt deel uit van een betrokken team dat voor elkaar klaarstaat. 
  • Werken in een organisatie met een inspirerende werkomgeving, een prettig werksfeer en een open cultuur. Met ruimte voor creativiteit, eigen invulling en het uitproberen van nieuwe ideeën. 
  • Bij Accolade werken we bewust. Dit betekent dat je grotendeels zelf bepaalt hoe, waar en wanneer je werkt. 
  • Je krijgt dagelijks de kans het beste uit jezelf te halen, je creativiteit in te zetten en jezelf te ontwikkelen. Uiteraard ondersteunen we je daarbij. Met een persoonlijk budget kies je zelf hoe je werkt aan je professionele ontwikkeling, duurzame inzetbaarheid en vitaliteit. Binnen Accolade maken we gebruik van De Corporatie Academie. Hiermee heb je toegang tot een ruim aanbod van trainingen en cursussen. We vinden het belangrijk dat je hierin zelf de regie pakt. 
  • Je krijgt een contract voor 36 uur in eerste instantie voor een periode van een jaar. Hier hoort een salaris bij van € 2.933 en maximaal € 3.789 bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal G). Je werkt hoofdzakelijk in Heerenveen en omgeving, maar je inzet kan ook ergens anders in het werkgebied nodig zijn. 
  • Uitstekende overige arbeidsvoorwaarden zoals het genoemde persoonlijke budget, pensioenvoorziening, laptop en mobiele telefoon, reiskosten en/of thuiswerkvergoeding en een budget voor inrichting van je thuiswerkplek. 

Reageer 

Motiveer waarom jij waarde toevoegt aan deze functie. Stuur je motivatie en CV via onderstaande knop. Reageren kan tot en met woensdag 5 april. Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Annelies Hofmann, manager Wijken & Buurten op 06 57 45 95 04 of ahofmann@accolade.nl. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Margriet de Vries, HR Adviseur op 06 51 86 18 22 of mdevries@accolade.nl.  

De eerste gesprekken voeren we op dinsdagmiddag 11 april. 

Solliciteer!