Accolade | Medewerker Vastgoedadministratie

Ben jij de nieuwe collega die ons vastgoedteam komt versterken? Wij zijn Accolade! We hebben bijna 16.000 sociale huurwoningen in en om Heerenveen, Drachten, Sneek, Joure en Franeker. Onze kernwaarden zijn Duidelijk, Ondernemend en Dichtbij. Deze waarden lopen als een rode draad door onze organisatiestrategie, cultuur en ambities. Bij Accolade is geen dag hetzelfde. Onze omgeving verandert steeds sneller en dat heeft invloed op ons werk. Dat maakt werken bij Accolade uitdagend, zingevend en afwisselend.

Accolade investeert de komende jaren stevig in de verduurzaming van haar vastgoed. De opgave ligt zowel in het verduurzamen van de bestaande woningen als in het bouwen van nieuwe woningen. We zijn op zoek naar een nieuwe collega om onze vastgoedadministratie up-to-date te houden.

Wil jij graag een bijdrage leveren aan het juist vastleggen van onze vastgoed- en ontwikkelprocessen? Word jij blij van het ondersteunen van je vastgoedcollega’s op verschillende gebieden? Zodat zij efficiënter hun werk kunnen doen? En houd jij je graag bezig met het doorontwikkelen van de systemen die we gebruiken? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Jouw taken

Jij als Medewerker Vastgoedadministratie:

  • Zorgt samen met je collega's voor een juiste en actuele meerjarenonderhoudsbegroting (MJOB). Is een project klaar? Dan werk jij de complexgegevens bij in Vastware zodat deze informatie up-to-date is. Dit doe je voor projectmatig onderhoud, woningverbetering, verduurzamings- en nieuwbouwprojecten.
  • Onderhoudt contact met je collega's van verschillende afdelingen. Deze contacten gaan over de financiële kaders en toekomstige uitgaven. Ook ben je contactpersoon voor (onder)aannemers, bouwtechnische en financiële adviseurs en andere instanties. Je stuurt hierbij op efficiënte informatie-uitwisseling. Dit is belangrijk voor het op tijd realiseren van projecten.
  • Ondersteunt de Vastgoedregisseurs, Ontwikkelaars en Procesbegeleiders op administratief gebied. Zo stel je bijvoorbeeld overeenkomsten op vanuit onze RGS-samenwerking (Resultaatgericht Samenwerken) en voer je stukken op in de systemen.
  • Maakt en vult projectplannen aan met basisinformatie voor de uitvragen in de planontwikkeling met onze RGS-partners.
  • Stelt (maand)rapportages op, op bijvoorbeeld financieel of energetisch gebied. Ook werk je de balanced scorecard bij voor ontwikkeling en planmatig onderhoud.
  • Verzorgt het functioneel beheer en de coördinatie van de doorontwikkeling van Tobias, Vastware, Luxs, etc.
  • Coördineert onderzoeken op het gebied van flora en fauna.
  • Coördineert de aansluitingen bij de netwerkbeheerder.

Jouw talenten

  • Je werkt accuraat, bent goed in plannen en prioriteiten stellen. Ook ben je analytisch sterk.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en werkt vanuit een klantgerichte instelling.
  • Samenwerken en initiatief tonen zijn voor jou vanzelfsprekend.
  • Je hebt kennis van bouwkunde en vastgoedonderhoud.

Wat bieden we jou?

Je krijgt een contract voor 36 uur voor een periode van in eerste instantie een jaar. De functie is ingeschaald in schaal G (€ 3.095 - € 3.789 bij 36 uur per 1 januari 2023). Op basis van de kennis, vaardigheden en ervaring die je meebrengt, kijken we welk salaris binnen schaal G passend is.

Enthousiast?

Dan horen wij graag van jou! Reageer en motiveer waarom jij waarde toevoegt aan deze functie. Stuur je motivatie en CV via deze link. Reageren kan tot en met 8 februari 2023. Heb je inhoudelijke vragen over deze functie? Neem dan contact op met Roeland Weijs, manager Vastgoed op (06) 53 68 34 62 of rweijs@accolade.nl. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Fardau Akkerhof, HR-Adviseur op (06) 26 52 81 79 of fakkerhof@accolade.nl.