Accolade | Medewerker Servicedesk ICT

Wij zijn Accolade! We hebben bijna 16.000 woningen in en om Heerenveen, Drachten, Sneek, Joure en Franeker. Voor onze huurders ‘Helemaal je eigen plek’. Daar maken wij ons iedere dag sterk voor. Bij Accolade is geen dag hetzelfde. Onze omgeving verandert volop en dat heeft invloed op ons werk. Dat maakt werken bij Accolade boeiend en dynamisch. Spreekt jou dit aan en wil je betekenisvol zijn in een maatschappelijke organisatie? Dan ben je van harte welkom!

Onze ICT afdeling

Na een duidelijke herpositionering van de afdeling drie jaren geleden zijn we nu in een nieuwe fase beland. In een fase waar de verdeling van verantwoordelijkheden duidelijk is, ICT-collega’s op een plek zitten waar ze volledig tot hun recht komen en we in verbinding staan met de organisatie.

In deze fase zoeken we een collega die het niveau van dienstverlening verder omhoog kan brengen. Iemand die zich proactief opstelt en de samenwerking opzoekt om zo snel mogelijk tot een passende oplossing te komen. Je ontzorgt je collega’s wanneer ze vastlopen en inspireert ze om werkzaamheden handiger aan te pakken.

Dit ga je doen

  • Jij bent het gezicht van de Servicedesk van onze afdeling ICT. Je borgt de bereikbaarheid.
  • Je registreert en handelt de eerstelijns meldingen af. De meer complexe tweedelijns meldingen registreer je en wijs je toe aan collega’s. 
  • Je bewaakt de ICT Servicedesk en de openstaande meldingen via de Regelplek en de mailbox.
  • Je reageert proactief op vragen en incidenten en lost deze snel en goed op. 
  • Je werkt mee aan het verhogen van digitale vaardigheden van alle collega’svan Accolade. Dit doe je onder andere door het schrijven van handleidingen, het maken van instructiefilmpjes, te sturen op zelfredzaamheid en het onderhouden van de werkplekken.
  • Je hebt een actieve rol in het installeren en onderhouden van de werkplekken en ICT-apparatuur
  • Je bent verantwoordelijk voor de evaluatie van meldingen van collega’s.
  • Je geeft gebruikersondersteuning op locatie.

Jouw talenten

De belangrijkste competentie zit al in de functienaam: je bent servicegericht en klanttevredenheid heeft bij jou de hoogste prioriteit. Wij zoeken een energieke en gedreven teamplayer die snel kan snel schakelen tussen werkzaamheden, klanten en systemen. Hiervoor heb je niet alleen een analytische blik nodig, maar ook een gestructureerde en planmatige manier van werken. 

Je bent communicatief sterk en een plezierige gesprekspartner. Je werkt en denkt op mbo-niveau. Het is handig als je een vooropleiding binnen de IT hebt, bijvoorbeeld mbo ICT Beheer. Enige voorkennis in techniek en diverse systemen is handig zodat je het werk sneller eigen maakt. 

Wat bieden wij jou?

Een zelfstandige en uitdagende functie binnen een ambitieus ICT-team. Bij Accolade werken we bewust. Dit betekent dat je zelf bepaalt hoe, waar en wanneer je werkt. Samen met je collega’s in je team realiseer je de gezamenlijke doelen. Je krijgt daarbij de kans het beste uit jezelf te halen en jezelf verder te ontwikkelen. Je krijgt een contract voor 36 uur voor in eerste instantie een jaar. De functie is binnen de CAO Woondiensten ingeschaald in schaal D (€ 2525 - € 3017) met uitloopmogelijkheden in schaal E. Op basis van je kennis, vaardigheden en ervaring bepalen we welk salaris passend is. 

Verder bieden wij uitstekende overige arbeidsvoorwaarden, zoals het gebruik van een laptop en mobiele telefoon, een persoonlijk budget met een online leerplatform, reiskosten- en/of thuiswerkvergoeding en een budget voor de inrichting van je thuiswerkplek.

Heb je interesse?

Laat ons dan weten waarom jij deze functie graag wilt? Solliciteer via deze knop. Je kunt reageren tot en met 15 mei. De gesprekken voeren wij in week 20. Heb je vragen over deze vacature? Bel dan met Siep Kooistra (Medewerker Servicedesk ICT en werkplekbeheer), 06-53387703. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Marjan Maat (manager Bedrijfsvoering), 06-20304399.