Gedreven Projectmedewerker

Gezocht: Gedreven Projectmedewerker
Groningen, 32 uur

Als projectmedewerker van Store Support ben jij het gezicht en aanspreekpunt voor onze mystery shoppers en zorg jij dat ze optimaal voorbereid hun werk kunnen uitvoeren.

Wie zijn wij?

Al meer dan 10 jaar zijn wij het meest innovatieve en grootste onderzoeksbureau van Nederland op het gebied van mystery shopping en klantbelevingsonderzoek. Met passie voor ons vak leveren we kwaliteit aan ondernemingen en (semi-)overheden die op zoek zijn naar verbeteringen op het gebied van verkoop, service, klantcontact en klanttevredenheid. In Nederland en buitenland werken we onder andere aan het verkoop- en servicesucces van klanten als Beter Horen, Transavia, TUI, Rabobank, Jaguar Land Rover, Hornbach en MediaMarkt.
Wat maakt werken bij Store Support zo leuk?
Het werken in een jong en gedreven team. Je krijgt veel vrijheid in je werk en je wordt gestimuleerd om met enthousiaste en innovatieve ideeën te komen. Daarbij staan je collega’s altijd voor je klaar en uiteraard sta jij ook voor hen klaar.

Elke vrijdag sluiten we de week af met een borrel, er worden regelmatig (sportieve) activiteiten georganiseerd en we leven een jaar lang toe naar het legendarische Store Support weekend. Geen dag is bij Store Support hetzelfde en we leveren elke dag opnieuw topkwaliteit. Bij ons vind je een combinatie van presteren, werkplezier en vinden wij het belangrijk dat jij je persoonlijk ontwikkelt.

Samen met de Supporters, die zich onder andere bezig houden met projectmanagement, marketing en het analyseren van de onderzoeksresultaten, laat jij Store Support groeien. Je draagt bij aan de voorbeeldfunctie die Store Support vervult op het gebied van klantbeleving.

Wat ga je doen?

  • Je werkt samen met een team enthousiaste Supporters;
  • Je draagt onze drie kernwaarden topkwaliteit, enthousiasme & innovatie uit;
  • Je werft, selecteert en leidt mystery shoppers op;
  • Je stuurt 2500 mystery shoppers aan;
  • Je instrueert en brieft mystery shoppers voor hun opdracht;
  • Je voert kwaliteitscontroles uit op rapportages;
  • Je denkt mee hoe Store Support elke dag een stukje beter kan worden.

Wanneer pas jij bij ons?

  • Als je enthousiast wordt van bovenstaande tekst. Daarnaast bied jij ons:
  • De Nederlandse taal heeft geen geheimen voor jou. Ben je daarnaast ook goed in Engels, dan is dat een pré;
  • Je bent een kei in communiceren op alle mogelijke manieren;
  • Je wilt groeien en staat open voor feedback;
  • Je loopt niet weg voor je verantwoordelijkheden;
  • Je kunt tegen een grapje en bent niet bang om er af en toe zelf één te maken;
  • Je bent in bezit van een HBO of WO diploma;.
  • Je bent woonachtig in de omgeving van de stad Groningen;
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar en als we je nodig hebben kunnen we 8 uur extra per week op je rekenen.

Wat krijg jij er voor terug?

  • Een vliegende start van je carrière;
  • Borrels en legendarische Store Support weekenden;
  • Een uitdagende omgeving waarin alle ruimte is voor eigen initiatief;
  • Een jong, enthousiast en gedreven team;
  • Groei, zowel binnen je functie als persoonlijk;
  • Een marktconform salaris;
  • Flexibele werktijden.

Wat moet je doen om deze toffe baan te krijgen?

Ben jij toe aan je eerste of tweede stap op de arbeidsmarkt? Laat ons dit dan uiterlijk 20 augustus aanstaande weten door een e-mail te sturen met je motivatie en cv naar . De eerste sollicitatiegesprekken staan gepland op woensdag 30 en donderdag 31 augustus.

Heb je vragen over deze toffe baan of over Store Support, dan staan we je met alle plezier te woord. Bel met Linda Spaan of bij afwezigheid met Mark Uitvlugt, te bereiken op: 050-8507001. 

P.S. Acquisitie op basis van deze vacature hebben we liever niet.