Bureau-ondersteuner

Wie zijn wij:

Wij zijn Roemte, een jong en creatief maatschappelijk bedrijf. Met onze kennis over herbestemmen, kunst en cultuurprogramma's, sociale projecten, bouwkundige vraagstukken en erfgoed, helpen we mensen hun ideeën te realiseren. We bieden professionele begeleiding en financiële ondersteuning, zodat in de provincie Groningen culturele, sociale en maatschappelijke initiatieven een betere kans van slagen hebben.
We zijn een nieuwe stichting die ontstaan is vanuit de ideeën en projecten van Toukomst, een project van Nationaal Programma Groningen. We zijn in 2022 gestart: het RoemteTeam bestaat uit nu 11 mensen, bijna allemaal parttimers, en is bijna op volle sterkte.

Functieomschrijving:

We zijn op zoek naar een bureau-ondersteuner die de directeur-bestuurder en het team ondersteunt op het gebied van secretariële, administratieve en facilitaire taken. Denk aan het afhandelen van mails in onze info-mailbox, het maken van verslagen en planningen, verzorgen van digitale archivering van stukken en verslagen, de ontvangst van gasten en het beheer van de voorraden op kantoor. Ook het organiseren van evenementen zoals de Roemtedag, een excursie die we 2 keer per jaar met ons netwerk van initiatiefnemers van projecten en andere betrokkenen organiseren, hoort bij de werkzaamheden. Deze bijeenkomsten hebben als doel dat mensen elkaar ontmoeten en meer leren over Roemte en de andere projecten.

Ondersteuning bij personeelsbeheer, marketing en public relations hoort ook bij je takenpakket. Je stuurt daarbij onze (externe) vormgever aan. Daarnaast regel je facilitaire zaken zoals het aansturen van de schoonmaak en het af en toe zorgen voor catering bij vergaderingen. Je werkt nauw samen met de officemanager en de rest van het team. We zoeken iemand die het leuk vindt om aan te pakken wat er langskomt.

We zijn nog jong en daarom is nog niet alles tot in de puntjes geregeld; een uitdaging die creativiteit en een oplossingsgerichte werkwijze vraagt.

Profiel:

We vragen iemand:

  • met VWO werk- en denkniveau;
  • die enige ervaring en mogelijk een opleiding heeft op secretarieel/administratief gebied;
  • die zelfstandig kan werken en initiatief toont;
  • die zorgvuldig en secuur te werk gaat en rustig blijft in hectische situaties;
  • bereid is op te pakken wat nodig is om de verschillende taken soepel te laten verlopen;
  • met ervaring en kennis van kantoorautomatisering;
  • die een optimistische kijk op het leven heeft en het oplossen van dagelijkse problemen ziet als een uitdaging.

We zijn op zoek naar iemand die zich herkent in de doelstelling van Roemte en die het werken binnen het team van Roemte aanspreekt.
Praktische informatie:

  • Het aantal werkuren per week is, in overleg, tussen de 20 en 28 uur. De uren kunnen naar eigen inzicht over de werkweek worden verdeeld zodat ze passen bij eventuele andere taken en activiteiten binnen en buiten de functie.
  • Het gaat om een functie voor onbepaalde tijd. De beloning is maximaal € 2890,-- bruto per maand bij een werkweek van 40 uur. Roemte is aangesloten bij de cao Stichting Fonds Architectenbureaus.
  • Voor inhoudelijke vragen kun je terecht bij Henriët Veen, officemanager bij Stichting Roemte. Zij is bereikbaar via 06 1863 4007.
  • Stuur je sollicitatie voor 3 december naar . Vermeld in de onderwerpregel op welke vacature je reageert.