medewerker wegbeheer

Ben jij een proactieve medewerker wegbeheer en werk je graag samen? Breng jij je werkzaamheden tot een goed eindresultaat? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De afdeling Beheer & Onderhoud
De afdeling Beheer en Onderhoud is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van wegen, vaarwegen en kunstwerken die binnen het beheergebied van de provincie Groningen vallen. Het werk wordt uitgevoerd door ca. 200 medewerkers, verdeeld over de bureaus Onderhoud Wegen, Onderhoud Vaarwegen, Advies & Handhaving en Bediening. Voor het bureau Onderhoud Wegen zijn we op zoek naar een medewerker wegbeheer.

Wat ga je doen?
Als medewerker wegbeheer werk je zelfstandig of in klein teamverband aan het dagelijks onderhoud van wegen, fietspaden, wegmeubilair en bermen. Ook treed je handelend op bij incidenten en calamiteiten. Het gaat dan om het uitvoeren van verkeersmaatregelen en opruim- en herstelwerkzaamheden. Het draaien van piketdiensten maakt onderdeel uit van de functie.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een afgeronde MBO-3 opleiding;
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen;
  • Je kunt zowel individueel als in teamverband goed functioneren;
  • Je bent in het bezit van het certificaat Basisveiligheid (VCA) en het rijbewijs BE. Het in bezit hebben van rijbewijs T is een pré;
  • Je bent op de hoogte van de CROW-richtlijnen (m.n. publicatie 96b), richtlijnen eerste verkeersmaatregelen bij incidenten (REVI) en incidentmanagement (IM);
  • Je bent bereid om tijdens de avond-/nachturen en/of in het weekend piketdiensten te draaien.

Wat ga je verdienen?

  • Een bruto maandsalaris van maximaal € 2.611,92 (functieschaal 5). Het precieze bedrag stemmen we af op jouw kennis en ervaring.
  • Individueel KeuzeBudget van 22,37% bovenop je salaris, dit komt neer op maximaal € 584,29 bruto opbouw per maand.
  • Voor het draaien van een piketdienst ontvang je een gebondenheidstoelage per kalenderweek.
  • Vanwege de fysieke zwaarte van de functie ontvang je bovenop jouw salaris maandelijks een inconveniëntentoelage.
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst van één jaar met zicht op vast.
  • Een 40-urige werkweek, opgebouwd uit 36 salarisuren en 4 ATV-uren.

 Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk. Iedere medewerker heeft bij ons de beschikking over een persoonlijk ontwikkel budget van € 5.000,- per vijf jaar.

Vragen?
Heb je inhoudelijke vragen? Bel Edgar Horneman, hoofd bureau Onderhoud Wegen, 050 - 316 4698. Vragen over de sollicitatieprocedure? Bel Milou de Boer, HR-adviseur, 050 - 752 7199.

Goed om te weten

  • Solliciteren kan tot en met 1 maart 2020 via deze link
  • Voor deze functie heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig.
  • Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.