Managementassistent

Jij bent organisatorisch en communicatief sterk! Daarnaast ben jij een harde werker, proactief en in staat snel te schakelen. Vind je het ook nog eens leuk om dienstverlenend bezig te zijn?

Dan is de afdeling iNFO op zoek naar jou 

Wat ga je doen?
Als managementassistent ben je in staat om management- en secretariële ondersteuning te bieden aan het afdelingshoofd en clustercoördinatoren van de afdeling iNFO (ICT en informatievoorziening). Dit houdt onder andere in dat je  complex agendabeheer verricht, post/e-mail afhandelt, bezoekers ontvangt  en meedenkt met afdelingshoofd en de coördinatoren. Daarnaast bied je ondersteuning bij vergaderingen en bijeenkomsten in de vorm van de voorbereiding (zowel organisatorisch als administratief), zorg je  voor de verslaglegging, bewaak je de voortgang van de actiepunten en geef je inhoudelijke ondersteuning. Tevens draag je je steentje bij in de ondersteuning van grote(re) ict-projecten en de communicatie hierover. Tot slot zorg je als managementassistent voor de digitale dossiervorming, zodat informatie wordt ontsloten voor breed gebruik.

Naar wie zijn we op zoek?
We zijn op zoek naar een Managementassistent die al wel relevante werkervaring heeft en inzicht in het functioneren van een ambtelijke organisatie. Daarnaast is het belangrijk dat je accuraat en efficiënt kan werken, stressbestendig bent en een goed gevoel van timemanagement bezit.

 Wat neem je mee?

  • (minimaal) afgeronde opleiding MBO Managementassistent/Directiesecretaresse niveau 4;              
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • ruime en actuele ervaring met MS Office.

De kennis en ervaring met de provinciale computersystemen en ervaring met een ICT-organisatie is gewenst.

De afdeling
De afdeling iNFO verzorgt de ICT en informatievoorziening van de provincie Groningen. De afdeling bestaat uit de volgende drie clusters: ADI (Analyse, Data en Innovatie), Projectmanagement en Operations. Wij leveren hierbij (ICT)diensten aan zowel de eigen organisatie alsook aan derde partijen. De afdeling heeft dan ook veel interne en externe contacten. Aangezien de ontwikkelingen zich soms in rap tempo opvolgen is het een zeer dynamische omgeving om in te werken. Dit vereist van ons pro-activiteit, flexibiliteit en betrokkenheid.

Voor wat betreft aansturing en HR-verantwoordelijkheid val je rechtstreeks onder de afdelingsmanager.

Wat bieden wij?

  • Het salaris bedraagt, afhankelijk van kennis en ervaring, maximaal € 3049,00 bruto per maand (functieschaal 7) bij een volledig dienstverband (36 uur). 
  • Bovenop je salaris ontvang je 21,62% Individueel KeuzeBudget (IKB).
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor één jaar. Bij goed functioneren is er de mogelijkheid tot verlenging
  • Een 32- 40 urige werkweek, bestaande uit salarisuren en ATV uren per week.

Vragen?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met het afdelingshoofd, de heer Fred Hassert, tel. 0615068159  Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Madelief Kiel, Recruiter tel. 0615068230

Solliciteren
Jouw sollicitatie met cv ontvangen wij graag uiterlijk 14 maart 2021. 

Solliciteren kan via deze link. Het sollicitatiegesprek staat gepland op 18 maart 2021 s 'middags. Vanwege de Covid-19 is nog niet bekend of de gesprekken via videoverbinding gaan plaatsvinden of op kantoor inachtneming van de RIVM richtlijnen.