Corporate recruiter/ projectleider arbeidsmarkt

100 vacatures per jaar in een steeds krapper wordende arbeidsmarkt.. Dat vraagt een creatieve en frisse blik om ons te helpen nieuwe collega's aan ons te binden!  

Heb jij hier talent voor en word je hier blij van? Lees dan gauw verder. 

Waarom hebben we jou nodig? 

Je hebt op deze vacature geklikt, dus ergens doen we iets goed. Maar toch zijn we er van overtuigd dat wij ons als werkgever nog veel beter kunnen positioneren. Zowel regionaal als landelijk.  En daarvoor hebben wij jou nodig! In een steeds krapper wordende arbeidsmarkt moeten we op zoek naar andere manieren om collega's aan ons te binden. Of dit nu is door middel van een Meet&Greet, samenwerking met scholen of een goede marketing achter onze wervingen. Hierin vertrouwen we op jouw creatieve talent en vermogen om onze doelgroep aan te spreken.  

Je dagen zijn niet gevuld met het invullen van vacatures. Je kijkt juist hoe wij ons als werkgever kunnen onderscheiden van andere organisaties en onze arbeidsmarktcommunicatie kunnen verbeteren. Want bij ons is iedereen welkom, ongeacht leeftijd, achtergrond of geslacht. En onze kernwaarden zijn voor ons dagelijks werkleven erg belangrijk, net als de bijdrage die iedereen levert aan een steeds mooiere provincie.  

Maar er is meer dan dat. Verder houd je je bezig met:  

  • Samen met een team arbeidsmarktcommunicatie ga je de hele Employee Experience onder de loep nemen en verbeteren. Van onboarding tot offboarding. Je zorgt dat deze projecten goed in de organisatie terecht komen en gecommuniceerd zijn.  
  • Je kijkt naar een andere manier van werven & selecteren, wat past bij onze organisatie en waar we de beste match kunnen maken.  
  • Je neemt deel aan een landelijk provinciaal team, dat de arbeidsmarktcommunicatie aanpakt voor alle provincies in Nederland.  
  • Momenteel hebben we een traineeprogramma lopen. Jij gaat het volgende traineeprogramma opstarten en begeleiden. Dit doe je samen met scholen en andere organisaties.  
  • Bij veel vacatures wordt je ook ingezet om een werving en selectieprocedure te begeleiden.  

In al deze werkzaamheden werk je nauw samen met collega's van recruitment, HR- en beleidsadviseurs en communicatie. Daarnaast houd je steeds rekening met de recruitment uitdagingen die wij hebben zoals meer vrouwen in hogere functies, diversiteit in de organisatie en meer collega's vanuit de doelgroep Participatiewet.  

Wat breng je mee?  

Je brengt veel energie met je mee! Je bent creatief en denkt vanuit het perspectief van eventuele nieuwe collega's. Je gaat graag buiten de gebaande paden. Je bent goed in het overbrengen van een boodschap richting jouw collega's en managers en je bent hierin niet bang om bestaande processen of werkwijzen kritisch onder de loep te nemen. Je hebt het lef om je ideeën een podium te geven.  

Verder: 

  • Heb je een afgeronde HBO of WO opleiding gedaan richting HRM of Communicatie/marketing;  
  • Heb je door kennis en ervaring een goed beeld van wat er speelt op de arbeidsmarkt. 
  • Heb je affiniteit met het onderwerp recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. 
  • Breng je een positieve sfeer in het team, waarbij humor gewaardeerd wordt 😊

Dit bieden wij! 

Bij ons krijg je de ruimte om je werk in te richten zoals past bij jouw behoefte. Je krijgt de faciliteiten om thuis te werken, maar kunt ook op het provinciehuis werken. Hier ontmoet je jouw collega's en is in de pauze ruimte voor een potje darten of poolen. Je krijgt genoeg verlof om op een lange vakantie te gaan of wat vaker een middag vrij te nemen. 

Ontdek wat wij jou verder te bieden hebben:  

  • Een werkweek van 32 - 40 uren met 3,2-4 uren opbouw ATV; 
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met zicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;  
  • Een bruto voltijd maandsalaris tussen de € 2.998,- en € 4.284,- (functieschaal 10). Het precieze bedrag stemmen we af op jouw kennis en ervaring; 
  • Individueel Keuze Budget van 22,37% bovenop je salaris; 
  • Woon-werk vergoeding van 75% op je OV kosten. 
  • Persoonlijke ontwikkeling vinden wij belangrijk. Daarom ontvang je een persoonlijk ontwikkelbudget van € 5.000,- voor vijf jaren.  

Vragen? 

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Bernard Kromme, tel. 0653854289.  

Solliciteren kan tot  en met 24 oktober 2021 via op een manier die bij jou past!  Wil je meer weten over deze vacature en solliciteren? Kijk dan op onze website:

https://www.werkenbijprovinciegroningen.nl/vacature/details/3ada256e-1d42-4ef3-8330-65635acbeb70