Medewerker helpdesk ICT

Assen,  28-32 uur per week uur,  Parttime

Ben jij een ICT helpdesk medewerker (zowel functioneel als technisch) die nieuwsgierig is naar innovaties op ICT gebied, klantgericht is en een nieuwe uitdaging zoekt? Wij zoeken jou!

Dit is de baan

Als ICT helpdesk medewerker voor zowel applicatiebeheer als technisch beheer verzorg jij de eerstelijns helpdesk voor gebruikers van OIM computersystemen, MS Dynamics NAV, als ook de overige soft- en hardware van de gebruikers. Jij vormt het eerste aanspreekpunt voor gebruikers, waarbij je samen met je collega’s van applicatiebeheer en technisch beheer tot een passende oplossing voor het probleem komt. Je verzorgt de verwerking van de telefonische en schriftelijke aanvragen, o.a. via ons ticketsysteem en schakelt de tweede lijn in daar waar nodig. Je houdt de voortgang van de oplossingen bij en zorgt voor een tijdige terugkoppeling naar de gebruiker. Daarnaast ondersteun je applicatiebeheer bij het functioneel beheer van applicaties.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding niveau 4 op het gebied van ICT of vergelijkbaar en minimaal een aantal jaren relevante werkervaring;
  • Je hebt ervaring met helpdesksystemen en -methodieken, zoals Teamviewer, een Ticketing systeem en CMDB. Ook incident-, problem- en changemanagement zijn voor jou bekend terrein;
  • Je vindt samenwerken belangrijk, bent proactief en klant- vriendelijk;
  • Je hebt goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkings-vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Je hebt ervaring in het geven van instructies aan gebruikers op afstand en vindt het leuk om gebruikers verder te helpen;
  • Functionele kennis van MS-Office is vereist en van MS Dynamics NAV zeer gewenst;
  • Je hebt gerichte cursussen gevolgd, je vakkennis is up-to-date;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs.

Wat hebben we jou te bieden? 

  • Een interessante functie binnen een ICT team van negen collega’s in een organisatie die voor jou en de klant gaat;
  • Een dienstverband van 28-32 uur per week, in overleg;
  • Een dienstverband voor één jaar met de intentie deze te verlengen;
  • We volgen de CAO ziekenhuizen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Werken met de nieuwste ICT technologieën en modernste software.
Geïnteresseerd? Aarzel niet en solliciteer (voor 2 oktober 2020) direct online via www.oim.nl. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Allan Hofstede, ICT Manager via 06-31679983. De vacature wordt gelijktijdig intern en extern verspreid. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in week 42/43.
Solliciteren

Over OIM

OIM Orthopedie is een toonaangevend orthopedisch bedrijf met ca. 450 medewerkers verspreid over 29 vestigingen en meer dan 300 spreekuurlocaties door heel Nederland. Overal hebben wij hetzelfde doel: onze klanten hun leven laten leiden zoals zij dat willen. Hun de mogelijkheid geven om mee te doen in de maatschappij. Om maximaal actief te zijn, op ieders eigen niveau. Of het nou om topsport gaat of om een dagelijks wandelingetje met de hond. Daarbij hebben we aandacht voor het welzijn van de héle mens.

Al sinds 1981 werken wij met kwalitatief hoogstaande orthopedische maatwerkproducten (protheses, ortheses, orthopedische schoenen), en dienstverlening (zoals compressiezorg) in vooraanstaande revalidatiecentra en ziekenhuizen. Naast onze eigen vestigingen hebben we een productie-unit orthopedische schoenen en voetbedden in Beilen en een hoofdkantoor in Assen.

Wij zijn trots dat we door een aantal zorgverzekeraars gecontracteerd zijn als expertisecentrum voor arm- en beenprothesiologie. Dit betekent dat wij voldoen aan hun strenge kwaliteitscriteria. Ook laat het zien dat onze adviseurs voldoen aan alle gestelde opleidingseisen en zeer ervaren zijn. We werken nauw samen met specialisten en paramedici in multidisciplinaire behandelteams.