Medewerker administratie

Functie omschrijving

Het versterken van woningen en gebouwen in het aardbevingsgebied Groningen; daar werkt Nationaal Coördinator Groningen (NCG) samen met gemeenten en provincie aan. Als medewerker administratie binnen het team Procesmanagement en Ondersteuning zet jij dagelijks je administratieve skills en accurate werkwijze in voor een veiliger Groningen.

De administratieve werkzaamheden voor het team Acceptatie en het team Typologie behoren tot jouw takenpakket. Denk bijvoorbeeld aan het beheren van de administratie, samenstellen van managementinformatie en bijdragen aan het functioneel beheer van systemen. Je weet precies wat je moet doen, jij staat immers bekend om je uitstekende administratieve kwaliteiten.

Het is natuurlijk belangrijk dat alle teams binnen NCG hun werk goed en correct kunnen uitvoeren. Jij weet als medewerker administratie hoe je hen kunt ontzorgen door de juiste ondersteuning te bieden. Zo draag je bij aan de efficiëntie binnen de teams; dankzij jou loopt het allemaal op rolletjes.

Functie-eisen

  • Je hebt een mbo-opleiding afgerond in een administratieve of secretariële richting.
  • Je hebt relevante ervaring met administratieve regelgeving, ERP-systemen, software en formele procedures.
  • Je hebt ervaring met Excel, CRM en NCG2020. Kennis van BKG is een pre.
  • Je bent bekend met en hebt inzicht in administratieve organisaties.
  • Je werkt zorgvuldig, bent klantgericht en kunt goed samenwerken.

Arbeidsvoorwaarden

Salaris: €2675,- tot €3617,- bruto per maand
Dienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Uren per week: 32 tot 36 uur per week

Overige arbeidsvoorwaarden

Naast het salaris ontvang je een individueel keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je brutojaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaalvriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je ov-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Bijzonderheden

  • Je krijgt een arbeidsovereenkomst bij het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. In principe bieden we je een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd aan voor de duur van 6 maanden die bij gebleken geschiktheid omgezet wordt naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Zet je in voor de veiligheid van de bewoners in Groningen.
  • Wil jij samen met ons werken aan een aardbevingsbestendig en veilig Groningen? We ontvangen jouw sollicitatie met cv graag via de sollicitatieknop.
  • De werving vindt gelijktijdig intern en extern plaats. Ben je nu in dienst van één van de ministeries, de Hoge Colleges van Staat, de rechterlijke macht, de provincie Groningen, of de gemeenten in het aardbevingsgebied (gemeente Groningen, Hogeland, Loppersum, Delfzijl, Appingedam en Midden-Groningen)? Dan heb je als interne kandidaat voorrang op externe kandidaten.
  • Ben je in dienst van de Rijksoverheid en heb je een aanwijzing als (verplichte) Van-Werk-Naar-Werk-kandidaat? Vermeld dit duidelijk in je sollicitatiebrief en stuur een kopie van de aanwijzingsbrief mee.

Nationaal Coördinator Groningen

Veilig wonen, werken en naar school gaan in Groningen. Daarop ligt onze focus bij het preventief versterken van huizen en andere gebouwen in het aardbevingsgebied. Hiervoor werken we proactief samen met vier gemeenten in het aardbevingsgebied, de provincie Groningen en woningcorporaties. Dat doen we vanuit een hoofdkantoor in het centrum van Groningen, dicht bij het centraal station. Ook hebben we zeven kantoren verspreid over de provincie en een kantoor in Den Haag.

Afdeling Opname en Normering, team Procesmanagement en Ondersteuning

Afdeling Opname en Normering, team Procesmanagement en Ondersteuning

Team Procesmanagement en Ondersteuning (PMO) bestaat uit zeven medewerkers en een businessanalist, en is onderdeel van de afdeling Opname en Normering (O&N). Deze afdeling is verantwoordelijk voor het uitzetten en accepteren van opnames en beoordelingen aan en van ingenieursbureaus, met als eindresultaat het door deze bureaus opleveren van versterkingsadviezen.

Als een gebouw niet aan de veiligheidsnorm voldoet, bevat dit advies de maatregelen voor de versterking of het advies van nader onderzoek. Bij het beoordelen van de opgeleverde adviezen zijn binnen de afdeling O&N twee teams betrokken. Team Acceptatie neemt de acceptatie en (steekproefsgewijze) beoordeling van technische documentatie van opname en normeringen op zich. Team Typologie verzorgt de afhandeling van typologische opnames en beoordelingen.

Samen met collega's van het team PMO zorg je ervoor dat beide teams adequaat worden ondersteund.


Reageer op deze vacature