Managementassistent Raad van Bestuur
Jouw rol in het team
Jij bent de rechterhand van Tamara Kroll, lid raad van bestuur, op secretarieel en organisatorisch vlak. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor relaties zowel binnen als buiten het ziekenhuis.
Door jouw nieuwsgierigheid ben je inhoudelijk op de hoogte van verschillende onderwerpen en weet je welke prioriteiten moeten worden gesteld. Door jouw zelfstandige en pro actieve houding kan zij op jou bouwen en ben je een belangrijke spil in de organisatie. Je denkt actief mee en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
Doorzetter met lef
Je draait je hand niet om voor complex agendabeheer en het managen van informatiestromen. Je durft iemand aan het jasje te trekken als afspraken niet worden nagekomen. Wanneer je denkt dat dingen anders moeten om haar agenda gezond te houden, schrik je er niet voor terug om in te grijpen waar nodig. Je ontvangt bezoek, notuleert diverse overleggen (bijvoorbeeld de auditcommissie van de Raad van Toezicht) en bewaakt de actiepunten. Je kunt goed zelfstandig werken, maar ook het samenwerken in teamverband gaat je prima af. De plek in de organisatie vraagt om een integere collega met gevoel voor verhoudingen.
Over het team
De Raad van Bestuur bestaat uit 3 bestuursleden en is integraal eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het ziekenhuis. Het team, waarin jij komt te werken, bestaat uit vijf managementassistenten. Dit team is verantwoordelijk voor de gehele ondersteuning van de Raad van Bestuur, Raad van Toezicht en Juridische Afdeling. Bij afwezigheid van één van de collega’s op het secretariaat vervangen jullie elkaar. Er wordt nauw samengewerkt in een hectische en dynamische omgeving.
Wij vragen van jou
- HBO werk- en denkniveau.
- Ervaring als managementassistent op bestuurs- of directieniveau.
- Talent voor organiseren en plannen
- Karaktereigenschappen: hands-on, kritisch, betrouwbaar, stressbestendig, sterke sociale skills, probleemoplossend denkvermogen
- Humor
Dit krijg je ervoor terug
- Een baan in hét topklinisch opleidingsziekenhuis van Noord-Nederland.
- Volop kansen voor opleiding, training en persoonlijke ontwikkeling.
- Mogelijkheid om afwisselend thuis en in het Martini ziekenhuis te werken.
- Kom je met de auto? Makkelijk bereikbare werkplek én een parkeergarage naast het ziekenhuis.
- Salaris van maximaal € 3.468,- (36 uur, FWG 45, Cao Ziekenhuizen) en 8,33% vakantietoeslag en eindejaarsuitkering.
- Een jaarcontract met intentie tot vaste aanstelling bij goed functioneren na een jaar.
- Een persoonlijk levensfase budget, bijvoorbeeld in te zetten voor ouderschapsverlof.
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan en personeelskorting in het bedrijfsrestaurant.
Vragen?
Heb je vragen over de vacature? We komen graag met je in contact.
Gerbina Roffel, Managementassistent, tel nr. 050-5245011.
Overige informatie
Reageren kan tot en met zondag 15 mei 2022.
De vacature wordt gelijktijdig in- en extern bekendgemaakt waarbij geldt dat interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.
De eerste gespreksronde staat gepland op 23 en 24 mei 2022.
Samen voor de beste zorg!
Het Martini, dat zijn wij. Wij zijn een topklinisch opleidingsziekenhuis en daar zijn we trots op. Naast brede basiszorg bieden we complexe zorg en hebben we bovenregionale expertise. We werken continu aan vernieuwing. Daarom doen we veel toegepast onderzoek en werk je bij ons in een moderne werkomgeving met de nieuwste technologieën en behandelmethoden. Maar nog belangrijker: samen zijn we een organisatie van en voor mensen. Dat zie je, proef je en ervaar je. Als patiënt én als medewerker. Welkom bij #teammartini.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.