Managementassistent - de Enk

In verpleeghuis De Enk voelen mensen zich thuis. In De Enk wonen oudere mensen met een vorm van dementie, mensen met de ziekte van Korsakov, mensen met een andere vorm van Niet Aangeboren Hersenletsel en mensen met een psychiatrische ziekte. Bewoners hebben intensieve verzorging, verpleging en behandeling nodig en kunnen niet meer zelfstandig wonen. Er is veel aandacht voor de belevingswereld en eigen leefstijl van de bewoners

Ben jij de managementassistent die wij zoeken?

Wij zoeken een managementassistent ter ondersteuning van onze locatiemanagers in De Enk te Zuidlaren. Je zult de werkzaamheden deels samen met een collega-managementassistent op je nemen. Het betreft een contract voor gemiddeld 24 uur per week, verdeeld over 4 dagen.
Ben jij die veelzijdige energieke assistent die wij zoeken? Die op meerdere fronten meehelpt en meedenkt? Een ondersteunende managementassistent die zaken en taken actief benadert en daar blij van wordt? Neem jij met jouw proactieve instelling je manager veel werk uit handen?
Wanneer je je daarnaast herkent in onderstaande tekst, dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Door jouw nieuwsgierigheid ben je inhoudelijk op de hoogte van veel verschillende onderwerpen, weet je welke prioriteiten er moeten worden gesteld, bewaak je de voortgang van de gemaakte afspraken en schroom je niet om punten te benoemen die verbeterd kunnen worden. Je houdt van efficiency, ziet het werk liggen en hebt bovenal het belang van onze bewoners en cliënten voor ogen.

De rollen binnen je functie:

  • Ondersteuner op het secretariële, administratieve, organisatorische en beleidsmatige vlak: in deze rol gaat het om het plannen, voorbereiden, notuleren en uitvoeren van vergaderingen zoals MT, SMT, teamoverleg, beleidsdagen, jaargesprekken. Zorgdragen voor follow up van actiepunten. Organiseren en faciliteren van inspectiebezoeken, audits, workshops, klinische lessen en andere bijeenkomsten.
  • Communicatiemedewerker: samen met afdeling communicatie zorgen voor een goede PR, zowel intern en extern. Het aanleveren van informatie en maken van het concept voor jaarplannen en kwartaalrapportages.
  • Signaleringsfunctionaris: een proces dat beter kan, een deadline die gehaald moet worden, een medewerker die wat extra aandacht nodig heeft, gebouw-gebonden onvolkomenheden etc. Signaleren wat beter kan en het doen van verbetervoorstellen en uitzetten van werkzaamheden.
  • Voordeurfunctionaris: opvangen van vragen (mail, telefoon, face-to-face), afhandelen en/of uitzetten, bewaken van de voortgang. Ondersteunen van de Cliëntenraad en zorgen voor verbinding en samenwerking tussen managers en de raadsleden. Adviseren en voorbereiden van raadsvergaderingen. Dit alles met het doel om medewerkers en cliënten beter met elkaar in contact te brengen.
  • Medewerker procesmanagement: hier gaat het om de goede afloop van processen en projecten, maar ook om het hanteren van de richtlijnen voor interne en externe schriftelijke uitingen, redigeren van teksten, het bewaken van de huisstijl, heldere verslagen, actielijsten en een volledig pakket voor het inspectiebezoek etc.
  • Vraagbaak

Hiervoor heb je het volgende nodig:

  •  Je bent in het bezit van een MAVO/ HAVO diploma, aangevuld met een management assistent- of directiesecretaresse-opleiding.
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie en ruime ervaring met Office voor Windows, Microsoft Office en Outlook.
  • Ruime ervaring met agendabeheer.
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal.
  • Een proactieve en resultaatgerichte werkhouding: je bent initiatiefrijk, hebt doorzettingsvermogen en bent tactvol. Ook ben je representatief, klantvriendelijk en communicatief vaardig, kun je goed organiseren en prioriteiten stellen. En kun je zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Affiniteit met ouderen.

Wij hebben veel te bieden

Je werkzaamheden als managementassistent binnen ons team vraagt veel flexibiliteit en vakinhoudelijke deskundigheid. Dat waarderen wij zeer. Wij bieden je een contract aan voor de duur van één jaar, met uitzicht op verlenging voor onbepaalde tijd, voor een dienstverband voor gemiddeld 24 uren per week. Wij vinden het bij Dignis belangrijk dat onze medewerkers ruimte krijgen voor eigen ontwikkeling en ambities. Hierover gaan wij graag met je in gesprek. Dat vullen we aan met:

  • Een salaris dat is ingedeeld in FWG 40, conform de cao VVT;
  • Een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Naast een breed scala aan; opleidingsmogelijkheden kun je denken aan: tablet-/laptop-regeling, fitness abonnement, fietsplan, korting bij (zorg)verzekeringen;
  • Aan het einde van het jaar krijg je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,33%, deze kun je desgewenst gebruiken om de cao-vergoeding voor woon-werkverkeer te verhogen;
  • De mogelijkheid tot het volgen van online trainingen en cursussen;
  • Deelname aan activiteiten, projecten en opleidingen vanuit Lentis Leefstijl;
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Je bent welkom!

Wij bieden jou een baan met afwisseling, mogelijkheden voor kennisdeling en de ruimte om jezelf te ontplooien. Bel ons gerust als je belangstelling hebt. Wij beantwoorden graag je vragen. Je kunt contact opnemen met locatiemanagers Mea Buurmeijer of Hans Oosting via respectievelijk 06–512 565 56 en 06–302 028 58.

Geïnteresseerd?

Je kunt tot en met 9 oktober 2022 reageren op deze vacature. Ondervind je problemen met het online solliciteren? De helpdesk HR helpt je graag verder op weg en is bereikbaar op werkdagen van 09.00 – 13:00 uur, tel. 050 - 409 7007. Buiten deze werktijden kun je mailen naar hrservice@lentis.nl of bellen naar 050-4097881/ 06-30198364.
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd, waarbij interne kandidaten voorrang genieten in de procedure. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Referenties opvragen kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.


Reageer op deze vacature