Tandartsassistente, Assen en omgeving

Onze zorg is professioneel en vernieuwend. Onze professionals zijn gespecialiseerd op het gebied van (jonge mensen met) dementie, niet aangeboren hersenletsel, geriatrische revalidatie en langdurige complexe én visuele hulpvragen. Onze medewerkers zijn hierin een belangrijke succesfactor. Wij zijn dan ook continu op zoek naar mensen die ons willen versterken!

Bij de afdeling INNBalanZ zoeken wij zo spoedig mogelijk een tandartsassistent (16 uur per week).

Je bent samen met het tandheelkundig team medeverantwoordelijk voor de tandheelkundige zorg binnen de verschillende vestigingen. Het tandheelkundig team bestaat uit een aantal gespecialiseerde tandartsen die ondersteunt worden door tandarts-preventie-assistenten

Wat ga je doen?

Je bereidt de tandheelkundige behandeling voor en ondersteunt de tandarts op locatie en in de behandelruimte. Administratie binnen het dossier en het maken van de planning en de communicatie met de zorglocaties behoren tot jouw takenpakket. Je bent inzetbaar op het terrein van preventieve zorg bij onze cliënten. Verder ondersteun je de verzorgenden bij de mondzorg van cliënten.

Wie ben jij?

  • Je hebt je diploma tandartsassistente afgerond.
  • Je bent flexibel en mobiel, je bent inzetbaar op de verschillende locaties van Interzorg.
  • Je toont initiatief en bent creatief in het vinden van toepasbare oplossingen.
  • Je hebt affiniteit met onze doelgroep.

Interzorg als jouw nieuwe werkgever

Bij Interzorg wordt gelachen en geleefd. Wij investeren in de vitaliteit en inspiratie van onze medewerkers, zodat zij mensen kunnen ondersteunen hun eigen leven voort te zetten. We zijn immers allemaal mensen met een verhaal. We zijn een duurzame werkgever: we zorgen voor elkaar, onze omgeving en onze toekomst door bijvoorbeeld duurzaam te bouwen, bewust in te kopen, slimmer werken en te kijken naar duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Samen met jouw leidinggevende geef jij invulling aan jouw werkplezier, jouw ontwikkeling en jouw persoonlijke groei.

Jouw salaris wordt afgestemd op je meegebrachte kennis en kunde in combinatie met de functie(verantwoordelijkheden). Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaande uit een goede pensioenvoorziening en een meerkeuzesysteem van arbeidsvoorwaarden.

We hebben het volgende voor je geregeld:

  • Trainingen en opleidingen via de online leeromgeving van Pynter;
  • Mogelijkheden om met korting te sporten;
  • De mogelijkheid om verlof te sparen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Pensioenopbouw bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Onregelmatigheidstoeslag (tot 60%).

Het overleggen van een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) maakt deel uit van de aanstellingsprocedure.

Wil je meer weten?

Dan kun je contact opnemen met Margreeth van der Beek Manager INNBalanZ Telefoonnummer 06-10558850

Wil je meer weten over het sollicitatieproces dan kan je mailen naar recruitment@interzorg.nl

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang.