Dokterassistent/POH-er

Doktersassistent (m/v) 18 uur per week

Interzorg ondersteunt mensen hun eigen leven voort te zetten met dagelijkse en specialistische zorg in Noord- en Midden-Drenthe. Regelmatig gaan wij in gesprek met elkaar: cliënt, mantelzorger en zorgverlener. We zijn altijd eerst mens, we leren elkaar kennen, we spreken verwachtingen uit, zoeken naar mogelijkheden en willen weten of we het goed doen zodat cliënten zich thuis voelen, vertrouwd en veilig zijn in hun eigen huis.

Wat ga je doen?

Als gediplomeerde doktersassistent bij Interzorg werk je zelfstandig, maar ook nauw samen met je collegas doktersassistenten, met en voor de artsen, collegas van verschillende disciplines en collegas van de zorgafdeling. Op verschillende locaties verricht je medisch technische handelingen, administratieve taken en verzorgd de medische correspondentie. Je bent onderdeel van de behandeldienst van Interzorg, INNBalanZ.

Wie ben jij?

  • Je hebt een diploma doktersassistent;
  • Je werkt zelfstandig en in teamverband;
  • Werkervaring is een pré;
  • Je kan prioriteiten stellen en je bent stressbestendig;
  • Je bent assertief, positief en enthousiast.

Interzorg als jouw nieuwe werkgever

Bij Interzorg wordt gelachen en geleefd. Wij investeren in de vitaliteit en inspiratie van onze medewerkers, zodat zij mensen kunnen ondersteunen hun eigen leven voort te zetten. We zijn immers allemaal mensen met een verhaal. We zijn een duurzame werkgever: we zorgen voor elkaar, onze omgeving en onze toekomst door bijvoorbeeld duurzaam te bouwen, bewust in te kopen, slimmer werken en te kijken naar duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Samen met jouw leidinggevende geef jij invulling aan jouw werkplezier, jouw ontwikkeling en jouw persoonlijke groei. Jouw salaris wordt afgestemd op je meegebrachte kennis en kunde in combinatie met de functie(verantwoordelijkheden). Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaande uit een goede pensioenvoorziening en een meerkeuzesysteem van arbeidsvoorwaarden.

We hebben het volgende voor je geregeld:

  • Trainingen en opleidingen via de online leeromgeving van Pynter;
  • Mogelijkheid om met korting te sporten;
  • De mogelijkheid om verlof te sparen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Pensioenopbouw bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.

Het overleggen van een Verklaring omtrent Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de aanstellingsprocedure.

Wil je meer weten?

Dan kun je contact opnemen met Margreeth van der Beek Manager INNBalanZ Telefoonnummer 06-10558850

Wil je meer weten over het sollicitatieproces dan kan je mailen naar recruitment@interzorg.nl

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang.