Locatie coördinator/ facilitair coördinator

Vacaturenummer
v22.0118

Omvang
1,0 fte

Organisatie
Hanzehogeschool Groningen

Afdeling
Facilitair Bedrijf

Bij het Facilitair Bedrijf zetten wij alles op alles voor de ultieme gastbeleving. Hospitality zit in onze genen. Het gaat om het creëren van een plek waar mensen zich thuis voelen en het beste uit zichzelf kunnen halen. Een plek waar mensen aangenaam verrast worden. Wil jij ons helpen om de hospitality door de aderen van de gehele organisatie te laten stromen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Het Facilitair Bedrijf zoekt, voor het team Uitvoering, een enthousiaste en energieke Locatie coördinator/ facilitair coördinator (1,0 fte).

Wat ga je doen?


Je hebt een coördinerende rol binnen het team en zorgt voor de dagelijkse bedrijfsvoering. Naast dat je zelf ook specialistische taken uitvoert ben je het single point of contact voor alle gebruikers als het gaat om facilitaire zaken op jouw locaties. Je hebt oog voor de klantbeleving en zorgt dat iedereen zich welkom voelt. Je bent de expert en de verbindende factor, weet wat er speelt, wat er nog moet gebeuren en zorgt dat het wordt uitgevoerd. Je ondersteunt de locatiemanager bij de operationele aansturing van het team en bij diverse (beleidsmatige) werkzaamheden. Je houdt toezicht en overzicht op de werkzaamheden van medewerkers en/of derden, prioriteert, bewaakt en doet voorstellen ter verbetering. Je draagt zorg voor de veiligheid, administratieve processen en bent het eerste aanspreekpunt voor je klant. Je hebt regelmatig overleg met je leidinggevende, en andere belanghebbenden, over de resultaten van de (gewenste) dienstverlening.

Coördinerende taken
Als locatiecoördinator zorg je dat alle medewerkers op de hoogte zijn van belangrijke ontwikkelingen die van invloed (kunnen) zijn op de dagelijkse bedrijfsvoering. Je signaleert personele aangelegen en lost deze waar mogelijk zelf op, of in samenspraak met de locatiemanager. Je bewaakt en bevordert de communicatie en samenwerking met je eigen team, andere teams en binnen de keten. Ook ontwikkel en verbeter je uniforme procedures, werkwijzen en instructies en zie je toe op de naleving hiervan.

Bedrijfsvoering
Met betrekking tot de bedrijfsvoering verwachten we van jou een actief bijdraagt aan de bewaking, bevordering en (door)ontwikkeling van een efficiëntie en kwalitatieve uitvoering van (werk)processen van het team, mede aan de hand van het facilitair managementsysteem. Je werkt met en bewaakt (financiële) bedrijfsprocessen en gegevens en doet voorstellen voor de begroting en het formatieplan. Daar waar gevraagd neem je deel aan afdelings- overstijgende projecten, processen en werkgroepen op basis van expertise en vakinhoudelijke kennis.

Orde en veiligheid
Wij zorgen niet alleen voor een warm welkom maar ook voor een veilige omgeving. We verwachten dat je in staat bent de veiligheid, op een natuurlijke wijze, naar een hoger niveau te brengen zonder daarbij de beleving van gastvrijheid te beïnvloeden. Je draagt zorg voor je gasten als het gaat om integrale veiligheid binnen je cluster en verricht taken als bedrijfshulpverlener en ploegleider. Als ploegleider organiseer je activiteiten t.a.v. veiligheid en ben je 1e aanspreekpunt voor de Dean van jouw locaties.

Wie zoeken we?


Je bent een resultaatgerichte dienstverlener, met een servicegerichte instelling, en een groot gevoel voor gastvrijheid. Samenwerken is jouw tweede natuur en je weet hoe je mensen enthousiasmeert en stimuleert. Werken in een regieorganisatie is voor jou bekend terrein en je vindt het leuk om regisseur te zijn van je eigen werkzaamheden en die van je team. Je weet wat er speelt binnen de organisatie en hebt een goed gevoel voor onderlinge verhoudingen. Je toont initiatief en hebt een flexibele instelling. Dit uit zich o.a. in het meedraaien van diensten buiten kantoortijden. Wat vragen wij verder?
- Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau en ervaring in een soortgelijke functie.
- Je bent representatief, beschikt over uitstekende sociale vaardigheden en hebt een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid in zowel Nederlands als Engels.
- Je bent goed in plannen en organiseren, coördineren van werkzaamheden (projectmatig) en het werken met geautomatiseerde systemen. Kennis van TOPdesk is een pré.
- Je hebt een geldig diploma Bedrijfshulpverlening en/of Ploegleider of bent bereid dit op korte termijn te halen.
- Je hebt vaktechnische kennis van facilitaire dienstverlening, inzicht in technische voorschriften van diverse installaties en apparatuur, kennis van veiligheidsvoorschriften en bekend met relevante wettelijke voorschriften op dat gebied (gecertificeerd).

Heb jij in huis wat wij vragen? Wacht dan niet langer en solliciteer op deze uitdagende vacature!

Waar ga je werken?


Het Facilitair Bedrijf is met zijn 200 medewerkers het meest veelzijdige organisatieonderdeel van de Hanzehogeschool Groningen. Onze kerntaak is de integrale ondersteuning van het onderwijs en onderzoek binnen de schools en de kenniscentra. Dit doen wij door het leveren van diensten en producten op het gebied van huisvesting, facilitaire voorzieningen, studentenvoorzieningen en inkoop. Onze dienstverlening is gevarieerd en bestaat o.a. uit schoonmaak en reprovoorzieningen, groot en klein onderhoud, centrale inkoop, faciliteiten, inroosteren van onderwijs, decaanwerkzaamheden en het managen van nieuw- en verbouwprojecten.

De dienstverlening van de afdeling Uitvoering is per vestiging/locatie opgezet en verdeeld over meerdere clusters: Energie, Kunsten, Healthy Ageing en Ondernemerschap en bestaat uit circa 120 medewerkers. Je maakt deel uit van het cluster Ondernemerschap, onder aansturing van de locatiemanager.

Wat bieden wij?

We bieden je een afwisselende functie in een inspirerende en dynamische omgeving. Bij ons krijg je de ruimte om zelf invulling te geven aan je functie en hebben we aandacht voor ontwikkeling. Daarnaast krijg je van ons het volgende: - Een jaarcontract met mogelijkheden tot verlenging, indiensttreding zo spoedig mogelijk. - Een salaris tussen de € 2.584,- en maximaal € 3.549,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek en conform cao-hbo (schaal 8, medewerker processen en projecten B). - Een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand. - De mogelijkheid om je voortdurend te professionaliseren. Onze Hanze PL Academy faciliteert en ondersteunt hierin..

Inlichtingen


Informatie over deze functie kun je opvragen bij Brand Bos, locatiemanager cluster Ondernemerschap, telefoonnummer 06-22521520.

Word jij onze nieuwe collega?


Stuur dan je motivatie en je CV via de sollicitatiebutton.

- De sollicitatiegesprekken vinden plaats op vrijdag 3 juni 2022. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.
- Wij vragen nieuwe medewerkers om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen. De kosten worden door de Hanzehogeschool vergoed.
- Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Medewerkers die werkzaam zijn bij de Hanzehogeschool Groningen hebben voorrang op externe kandidaten.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Sluitingsdatum

29-05-2022

Solliciteren


Reageer op deze vacature