Functioneel beheerder AFAS

Werk jij samen met ons aan de gezondheid van alle Groningers?

420 GGD-professionals werken dagelijks met hart en ziel aan de gezondheid, het welzijn en de veiligheid van alle inwoners van de provincie Groningen. Dit doen wij namens alle Groninger gemeenten.

 GGD Groningen is volop in ontwikkeling. De GGD is sinds 1 januari 2020 een zelfstandige organisatie.

 Als functioneel beheerder AFAS ondersteun je binnen de afdeling Bedrijfsvoering het team HRM en Financiën, werk je nauw samen en fungeer je als sparringpartner van de andere Functioneel beheerder AFAS. Je draagt bij aan het zo efficiënt mogelijk werken binnen de GGD.

 Jij

  • Hebt kennis van en ervaring met AFAS profit/Insite HRM Payroll.
  • Werkt daarin goed samen met en ondersteunt HR/Payroll en financiële processen
  • Bent goed in het inrichten en beschrijven van de workflow processen; bewaakt daarbij kwaliteit en continuïteit.
  • Beheerst de autorisatietool en legt deze vast.
  • Instrueert en adviseert gebruikers over de  werking van AFAS en draagt zorg voor actuele gebruikershandleidingen.
  • Levert een bijdrage aan updates, testen en begeleiden van de uitrol van nieuwe releases en de oplossing van incidenten binnen AFAS/Profit en de communicatie daarover.
  • Doet de 1e lijn gebruikers ondersteuning.

  Plek in de organisatie

Als functioneel beheerder AFAS maak je deel uit van de afdeling Bedrijfsvoering, team Informatiemanagement. De afdeling Bedrijfsvoering ondersteunt het primaire proces en zorgt ervoor dat medewerkers hun werk zo goed mogelijk kunnen doen. De afdeling bestaat uit de volgende clusters: control & financiën, HRM, communicatie, informatiemanagement, kwaliteit & juridische control, facilitair en klantcontact & receptie. Er zijn circa 45 mensen werkzaam.

 Wij vragen:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Affiniteit met HRM en  Payroll proces.
  • Ruime ervaring met AFAS Profit/Insite beheer.
  • Ervaring met BISL en ITIL processen.
  • initiatiefrijk, analytisch, klantgericht, flexibele werkhouding.

 Competenties

Proactief | Je denkt mee en vooruit en doet voorstellen om processen efficiënter te laten verlopen.

Communiceren | Je past heel gemakkelijk de wijze van communiceren aan de doelgroep aan.

Accuraat | Je handelen is gericht op het voorkomen van fouten. Je gaat zorgvuldig met gegevens om en de verwerking daarvan.

Klantgericht handelen | Je verdiept je in de situatie van de klant en speelt actief en flexibel in op de wensen van de klant en laat hierin je meerwaarde zien.

Resultaatgericht handelen | Je benoemt meetbare, heldere en duidelijke doelen binnen het werk. Je bedenkt samen met anderen oplossing voor knelpunten.

 Wij bieden

  • Een informele en open sfeer waar resultaatgericht wordt gewerkt en waar veel aandacht is voor leren en ontwikkelen.
  • Een uitdagende functie in een organisatie waar nog genoeg is te ontwikkelen en waar jij dankzij jouw kennis en ervaring jouw stempel op kan drukken.
  • Een jaar contract.
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij maximaal € 4.048,-- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uren p.w., functioneel schaal 9). Bovenop het salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je bruto salaris. Het IKB kan (maandelijks) ingezet worden voor bijvoorbeeld het bijkopen van vakantiedagen, het uitruilen van woon-werk kilometers of kan je laten uitbetalen.

Informatie

Voor meer informatie over de inhoud van de functie, kun je contact opnemen met Magda Mooibroek, afdelingshoofd bedrijfsvoering, telefoonnummer 06 52406584.

Reageren

Je kunt reageren op middels de knop  "Solliciteren" onder vermelding van vacaturenummer 21.02. De sluitingsdatum is 5 februari 2021.

 Na het verzenden van de sollicitatie, ontvang je een ontvangstbevestiging met nadere informatie.