Directiesecretaresse

Wat is de uitdaging?
Je bent verantwoordelijk voor de secretariële en administratieve ondersteuning van de gemeentesecretaris. Hierbij gaat het o.a. om het agendabeheer, je bent eerste aanspreekpunt voor het maken van afspraken (zowel intern als extern), beoordeelt de urgentie van de vraag en doet proactief vanuit de agenda en aanvragen het nodige voorwerk voor de gemeentesecretaris.  

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de kabinetszaken van de gemeente Achtkarspelen. In deze rol ben je binnen de gemeente het aanspreekpunt voor alles wat met kabinetszaken en representatie te maken heeft. Jij bent degene die de lijntjes aan elkaar knoopt en het overzicht bewaart. Bij belangrijke momenten neem je zelf waar mogelijk het voortouw en doe je het nodige voorwerk voor het college. Kortom, ze kunnen bij jou terecht voor protocollaire zaken.

Wie zoeken wij?
Je bent een teamplayer, dienstverlenend ingesteld, kunt goed plannen en organiseren, bent stressbestendig, flexibel en kunt goed omgaan met deadlines. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en je hebt een goed gevoel voor correct taalgebruik en effectieve communicatie. Verder ben je een echte organisator, ben je proactief en heb je een open houding naar de collega’s van onze organisatie en kun je goed samenwerken.

Je werkt voornamelijk in Buitenpost, maar indien nodig werk je ook samen met de collega’s van het bestuurssecretariaat in Burgum. Als het werk het toelaat wordt de mogelijkheid geboden afspraken te maken over thuiswerken.

Wie ben jij?
Om deze functie goed uit te kunnen oefenen heb je minimaal een Mbo+/HBO-opleiding nodig, bij voorkeur in de richting van (directie)secretaresse. Het kunnen omgaan met digitaliseringssystemen zoals Microsoft Office (MS Teams, SharePoint, One Drive) is een vereiste. Je hebt een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pre is.

Wat bieden wij jou?
Het salaris bedraagt minimaal € 2.878 en maximaal € 4.052 bruto per maand o.b.v. 36 uur per week (functieschaal 8, CAO Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties, salarispeil 2 januari 2023).  

We hebben goede arbeidsvoorwaarden, waaronder het Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het brutosalaris. In dit budget is onder andere de vakantietoeslag, de eindejaarsuitkering en de levensloopbijdrage opgenomen. Daarnaast neem je deel aan de pensioenregeling bij het ABP.

Ook ontvang je jaarlijks een algemene netto onkostenvergoeding van € 350,- bij een fulltime dienstverband en heb je naast het wettelijk verlof van 144 uren ook nog 50,4 uur extra verlof op jaarbasis bij een fulltime dienstverband. Bij deeltijd is dit naar evenredigheid. Daarnaast ontvang je op basis van de CAO een bijdrage in de kosten van de zorgverzekeraar.  

Ben je enthousiast?
Stuur dan jouw motivatie en cv via: https://www.werkeninfriesland.nl/vacature/directiesecretaresse-3/
De gesprekken vinden plaats op 20 december 2023. We vragen je hier rekening mee te houden.