Contractbeheerder
Het team Sociaal Ondersteunend is op zoek naar een:
Contractbeheerder
(voor 28 - 32 uur per week)
Dit zijn wij
Smallingerland, een gemeente in Friesland met ruim 55.000 inwoners, goed bereikbaar in het hart van Noord-Nederland, op de grens van Groningen, Friesland en Drenthe. Rondom onze hoofdplaats Drachten liggen 13 dorpen verspreid over de unieke Friese Wouden. Je vindt hier een bijzondere mix van stedelijk gebied, landelijk gebied en water. Met zo'n 600 medewerkers zetten wij ons in om goede voorzieningen en een duurzaam en veilig woon- en werkklimaat te realiseren met oog voor cultuur en een innoverend bedrijfsleven.
In onze gemeente staan mensen voorop en niet de regels. Wij pakken maatschappelijke opgaven op in samenwerking met de inwoners, het bedrijfsleven en partners. Hierin geven we medewerkers vertrouwen en ruimte om te innoveren, te experimenteren, te leren en bij te sturen in de praktijk. De belangrijkste kernwoorden die bij deze kracht horen zijn Persoonlijk, Samen en Doen.
Sociaal Ondersteunend bestaat uit circa 45 collega's. Het team werkt aan de financiële administratie en cliënten administratie binnen sociaal domein. Dit doen ze voor: werk & inkomen, zorg & ondersteuning, fraudepreventie, toezicht & handhaving, verhaal & terugvordering, bezwaar & beroep, kwaliteitszorg, business control en financieel beleid. Het team ondersteunt ook Carins.
Dit is de functie
Als contractbeheerder geef je vorm aan het (administratieve) proces van het beheren van contracten binnen het sociaal domein. Je beheert fysiek en digitaal contracten en zorgt voor correcte inrichting van de systemen. Door jouw inzet is er eenvoudig inzicht te krijgen in actuele gegevens van de contractpartners. Ook ben je verantwoordelijk voor het administratief verwerken van mutaties van contractpartners en interne mutaties in de systemen. Bij contractpartners kun je o.a. denken aan samenwerkingen met organisaties op gebied van werk & inkomen of zorg & ondersteuning.
Daarbij bied je administratieve ondersteuning aan de contractmanagers bij inkoop- en aanbestedingsprocedures en aan de toezichthouders sociaal domein. Jij onderhoudt relaties met (zorg)leveranciers op het gebied van administratieve processen. Je houdt je bezig met het administratief ondersteunen van de contractmanagers, inkoopadviseur, beleidsmakers, medewerkers cliëntenadministratie en leveranciers bij de verdere professionalisering en implementatie van dienstverleningsovereenkomsten.
Deze functie is interessant voor jou als jij energie krijgt van een rol waarin je verschillende collega's kunt ondersteunen én van het op orde brengen en houden van administratie, systemen en contracten.
Dit zoeken wij
Beschik jij over de volgende aspecten en spreken onze opgaven jou aan? Neem dan contact op:
- MBO diploma in relevantie richting
- Werkervaring in een administratief ondersteunende functie
- Kennis en ervaring met Excel en CRM systemen
- Sterk in: ontzorgen, ondersteunen, communicatie en proactief
Dit bieden wij
Eén van de voordelen van werken bij Smallingerland is het doen van zinvol werk, waarmee je direct bijdraagt aan de maatschappij. Dit geldt helemaal voor werken in ons sociale domein, waarin je soms te maken krijgt met een complexe doelgroep. Dat maakt jouw werk extra zinvol.
Uiteraard bieden we ook goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals:
- 17,75% Individueel Keuze Budget
- Uitstekende pensioenvoorwaarden
- Reiskosten en OV vergoeding
- Leasefiets regeling
- Flexibel in te delen werktijden
- Thuiswerkmogelijkheden en thuiswerkvergoeding
- Opleidingsmogelijkheden
- Doorgroeikansen binnen een omvangrijke organisatie
Het salaris wordt in overleg bepaald op basis van opleiding en ervaring en bedraagt minimaal € 2545,- en maximaal € 3.612,- (standaardschaal 7) bruto per maand bij een fulltime dienstverband (van 36 uur per week). Onze gemeente kent ook een uitloopschaal (max. € 4052,-).
Aanvullend op het salaris bieden we een vrij te besteden Individueel Keuze Budget van 17,75%.
Dit bieden we in de vorm van een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar in de generieke functie van Vaktechnisch medewerker B met de intentie om deze hierna voort te zetten voor onbepaalde tijd.
Heb je vragen?
Dan kun je over de inhoud van de functie contact opnemen met Mia Schaafsma (Teammanager Sociaal Ondersteunend) via 0512 581234.
Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Elko Hamstra (Adviseur werving & selectie) via e.hamstra@smallingerland.nl of 0631102684.
Heb je interesse?
Dan ontvangen we graag uiterlijk 4 juni een motivatie met CV van jou via werkeninfriesland.nl
Het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een verplicht onderdeel van de procedure.
Wy binne in twatalige organisaasje. Dat betsjut datst iepenstiest foar it Frysk. Behearsking fan de Fryske taal dan wol de reewilligens om dy dat eigen te meitsjen sit yn dyn bagaazje.