Medewerkers Administratieve Organisatie / Interne Controle (AO/IC)

Ben jij op zoek naar een boeiende functie in een leuk team? Dan zijn we op zoek naar jou! De gemeente Het Hogeland heeft ruimte voor twee 

Medewerkers Administratieve Organisatie/Interne Controle (AO/IC) -  (Medewerker Beleidsuitvoering II – schaal 9)

Voor de twee medewerkers die we zoeken hebben we in totaal 48,8 uur beschikbaar.

Team Planning & Control

Team Planning & Control speelt een centrale rol in onze organisatie. Het Team bestaat uit de clusters Beleidsadvisering Planning & Control, Financieel Consulenten, AO/IC, Fiscaliteit en Applicatiebeheer. Het team bestaat uit gezellige, enthousiaste professionals. We houden ons dagelijks bezig met het ondersteunen en adviseren van de organisatie op diverse terreinen. De rode draad hierin is de Planning en Control cyclus. Onze slogan is ‘Samen zijn we elke dag een stukje beter’. We werken daarbij steeds meer tijd- en plaats-onafhankelijk.  Wij zoeken enthousiaste, humorvolle, veerkrachtige, klantgerichte en deskundige collega’s voor het cluster AO/IC .Het is een dynamische functie in een steeds veranderende omgeving door ontwikkelingen zoals de komst van de rechtmatigheidsverantwoording. Ben jij klaar voor deze uitdaging?

Dit ga je doen

  • Zelfstandig uitvoeren van Verbijzonderde Interne Controles
  • Bevindingen afstemmen met de proceseigenaar
  • Rapporteren aan proceseigenaar en andere belanghebbenden
  • Gevraagd en ongevraagd adviseren naar aanleiding van de uitgevoerde controles en vragen uit de organisatie
  • Bijdrage leveren aan Proces- en Risicomanagement
  • Bijdrage leveren aan het jaarlijks opstellen van het Uitvoeringsplan AO/IC
  • Bijdragen aan verdere ontwikkeling van AO/IC.

Jouw talenten

  • Je beschikt over de nodige recente, relevante kennis en werkervaring op gebied van AO/IC
  • Je hebt kennis van de gemeentelijke relevante wet- en regelgeving, zoals de BBV of de aanbestedingswet.
  • Kennis van financiële systemen zoals bv Civision is een pré
  • Je bent daadkrachtig, pro-actief en positief kritisch
  • Je legt gemakkelijk contacten
  • Je kunt anderen op een plezierige manier overtuigen

 

Wat wij jou bieden

Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling, een dynamische werkomgeving met korte lijnen en een prettige werksfeer. Flexibele werktijden. In eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar. Als jij en wij aan het eind van dat jaar vinden dat we goed bij elkaar passen, en de omstandigheden zijn ongewijzigd, kan dat leiden tot een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. De functie is gewaardeerd in schaal 9. Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en ligt tussen minimaal € 2.865 en maximaal € 4.208 op basis van een 36-urige werkweek (peildatum 1 april 2022).  Daarnaast krijg je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 17,05% (het IKB) bovenop je brutosalaris.

Belangstelling of meer informatie

Hebben we je belangstelling gewekt? Je kunt reageren tot en met 25 september  2022. Solliciteren kan via de website van de gemeente Het Hogeland. Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met teamleider/coach Peter Meijer. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 088-345 86 84.

De gesprekken staan gepland voor woensdag 28 september 2022 in het gemeentehuis in Bedum.

De functie wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne medewerker voorrang.

We zien je sollicitatie graag tegemoet. Bij ons is iedereen welkom, wij gaan voor energie en werkgeluk!!

Ruimte!

Ruimte is de kern van de ambitie van de nieuwe gemeente Het Hogeland. Spreekt ruimte je aan? Je leest er meer over in de Visie Ruimte!