Management- / projectondersteuner

Management -/projectondersteuner | 24 - 32 uur

op korte termijn, tijdelijk 1 jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling

  

Sluitingsdatum: 29 september 2021

 

Gemeenten zijn op basis van de Jeugdwet verantwoordelijk voor het organiseren van de jeugdhulp. De Regionale Inkooporganisatie Groninger Gemeenten (RIGG) koopt namens de Groninger gemeenten de specialistische jeugdhulp in via verschillende inkoopprocedures, voert hiervoor het contractmanagement uit, doet de monitoring en financiële afwikkeling en signaleert en adviseert op deze verschillende terreinen aan de Groninger gemeenten.

Door de contacten met alle stakeholders in het jeugdhulplandschap en aanpalende domeinen, fungeert de RIGG als een verbindende schakel tussen gemeenten en jeugdhulpaanbieders en ondersteunt de RIGG de gemeenten in hun regierol. Het werken bij de RIGG is dynamisch en vraagt van medewerkers flexibiliteit en zelfstandigheid in werken. We bevinden ons als gevolg van COVID-19 op dit moment in een overgangssituatie van het volledig thuiswerken naar een hybride werksituatie. In deze hybride werksituatie combineren we thuiswerken met het werken op onze fysieke werklocatie in het GGD-pand aan het Hanzeplein 120 te Groningen.

 

Werkzaamheden/functie-inhoud Management -/projectondersteuner

De Groninger gemeenten hebben dit jaar besloten om een nieuw inkoopmodel in te voeren, dit heeft waarschijnlijk ook gevolgen voor de taken van de RIGG. Wij werken momenteel aan een veranderplan voor de organisatie. Dit betekent dat we voor de functie van management-/projectondersteuner iemand zoeken die flexibel is en verandering omarmt.

Je bent als management-/projectondersteuner het eerste aanspreekpunt voor vragen van jeugdhulpaanbieders, gemeenten, maar ook van collega’s. Je bent goed op de hoogte van wat er in de organisatie speelt, zodat je collega’s optimaal kunt ondersteunen. Je bent in staat zelfstandig werkzaamheden op te pakken en je toont initiatief. Kortom, we zoeken voor deze afwisselende functie een echte enthousiaste teamspeler.

 

Wat ga je doen?

Jij:

  • bent telefonisch bereikbaar voor algemene vragen aan de RIGG en weet deze goed door te geleiden in de organisatie;
  • bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van aanbieders en gemeenten;
  • beheert diverse mailboxen;
  • bereidt vergaderingen voor, maakt verslagen, houdt actielijsten bij en bewaakt de voortgang daarvan;
  • zorgt voor administratieve ondersteuning en agendabeheer van de coördinatoren;
  • ondersteunt bij projecten;
  • ondersteunt op het gebied van communicatie, onder andere bij het contentbeheer van de website en het verzorgen van mailingen;
  • bent een vraagbaak voor collega’s;
  • vervangt de directiesecretaresse en contractbeheerder bij afwezigheid.

 

Wij vragen

  • MBO+/HBO niveau;
  • ervaring met management ondersteunende taken binnen het sociaal domein;
  • ervaring met de ondersteuning van projecten;
  • zelfstandig kunnen werken en een proactieve werkhouding;
  • aantoonbaar vaardig in Excel, Word, Outlook en affiniteit met ICT-systemen;
  • een flexibel persoon;
  • enthousiasme en doorzettingsvermogen.

 Competenties

 Proactief | Zelfstandig | Communicatief |Flexibel | Plannen en organiseren | Nauwkeurig

 

Wij bieden

Een inspirerende en dynamische werkomgeving met een hoog kennisniveau. Het betreft een functie van 24 tot 32 uur per week. In eerste instantie voor een periode van 1 jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling. De arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn volgens de cao gemeenteambtenaren. De inschaling van de management -/projectondersteuner is, afhankelijk van opleiding en ervaring, indicatief aanloopschaal 7 of indicatief functioneel schaal 8 (o.b.v. 36 uur minimaal € 2.106,-- en maximaal € 3.485,--).

 

Informatie

Voor meer informatie over de functie van Management -/projectondersteuner kan contact worden opgenomen met Anneke Perdon via telefoonnummer 06 – 414 35 411.

De selectiegesprekken vinden plaats in week 40, van 4 oktober t/m 8 oktober 2021. De kandidaten voor deze gesprekken worden uiterlijk vrijdag 1 oktober 2021  telefonisch uitgenodigd. 

  

Reageren?

Een kernachtige motivering, met CV, kan tot en met 29 september 2021 gestuurd worden naar rigg.secretariaat@groningen.nl , ter attentie van mevrouw H. Sheerbahadoersing, directeur RIGG. 

  

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern opengesteld.

Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten, medewerkers van de 10 Groninger gemeenten, voorrang.