Administratief medewerker
Structureel | 32-36 uur per week
Werk je graag in een dynamische omgeving? Ben jij de duizendpoot die flexibel, accuraat, goed met cijfers kan werken, kan plannen en pro-actief is? Ben je beschikbaar voor minimaal 32 uur per week? Dan is de Administratie directie Werk & Participatie op zoek naar jou!
Jij
- zorgt voor de administratieve uitvoering van de wetten en regelingen t.b.v. verschillende afdelingen binnen de Directie Werk & Participatie;
- bent breed inzetbaar op onze administratie en je vervangt elkaar bij afwezigheid;
- verricht voorbereidende, uitvoerende, ondersteunende en financieel-administratieve werkzaamheden voor de diverse clusters binnen onze afdeling zoals bijvoorbeeld Loonkostensubsidies, Begeleid Werken, Loonwaardemetingen, Premie op Werk en Detacheringen SW;
- zoekt de samenwerking met collega’s en coaches om ervoor te zorgen dat het werk correct uitgevoerd wordt;
- vindt het leuk om interne en externe contacten te onderhouden;
- weet wat er binnen je cluster speelt en je komt met voorstellen ter verbetering van het werk.
Plek in de organisatie
De Administratie is een afdeling binnen de directie Werk& Participatie. Deze directie is belast met de uitvoering van een deel van de Participatie- en SW-wet. Naast de administratie hebben we de teams(coaches) die in de gebieden werken, team werkgeversdienstverlening, team thuisin050, team detacheringen Sociale Werkvoorziening, team coaching en bemiddeling (Loonkostensubsidie), team innovatie en ontwikkeling en Werk in Zicht.
Wij vragen
- een afgeronde MBO-opleiding niveau 4 in de administratieve richting;
- kennis en affiniteit met het uitvoeren van de Participatiewet;
- een dienstverlenende medewerker die ruime kennis en ervaring heeft met administratieve processen;
- kennis en ervaring van het Office 365-pakket;
- een collega die digitale vaardigheden snel onder de knie heeft en in staat is met verschillende systemen te werken.
Competenties
Resultaatgericht | We vinden het belangrijk om samen de directiedoelen te halen en te zorgen voor goede en juiste registratie.Nauwkeurig | Nauwkeurigheid is vereist omdat je werkt met gegevens van cliënten en voor de verantwoording.
Communicatief | Als team houden we elkaar scherp in onze samenwerking door elkaar te informeren en waar nodig elkaar op een constructieve manier aan te spreken. Je hebt een flexibele stijl van communiceren.
Samenwerking | We zijn binnen het team individueel verantwoordelijk voor ons werk, maar ook gezamenlijk. Je zoekt proactief de samenwerking met de adviseurs en met de coaches.
Kwaliteitsgericht | We streven voortdurend naar verbeteringen en borging van kwaliteit.
Wij bieden
- afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 2.255,-- en maximaal € 3.301,-- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (functioneel schaal 7, volgens CAO Gemeenten norm 01-04-2022, HR21-normfunctie medewerker bedrijfsvoering III);
- daarnaast een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%, dat b.v. maandelijks uitbetaald kan worden;
- een 32- of 36-urige werkweek met de keuze voor ADV.
Informatie
Voor meer informatie over de inhoud van de functie, kun je contact opnemen met Predrag Kapetanovic, senior administrateur, via telefoonnummer 06-29597846.
Reageren
Je kunt uitsluitend reageren via het digitale sollicitatieformulier via de button ‘solliciteren’. Solliciteren kan tot en met 25 juni 2023. Meteen na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild. Het kan voorkomen, dat correspondentie van de gemeente Groningen met betrekking tot deze vacature in je ‘ongewenste items’ (SPAM-box) terecht komt. Check je SPAM-box daarom regelmatig!
Deze vacature wordt extern opengesteld, waarbij voorrangs- en interne kandidaten van de gemeente Groningen voorrang hebben.
Interne medewerkers zijn: medewerkers met een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde en bepaalde tijd bij de gemeente Groningen; (oud-) werknemers die op basis van de Cao gemeenten een uitkering ontvangen van de gemeente (hoofdstuk 7, 9 en 10 CAO gemeenten); deelnemers van de kansenpool diversiteit, medewerkers met een werkervaringsplaats, re-integratiebaan of een maatschappelijke baan, werkzaam binnen de gemeente Groningen; WSW-medewerkers; trainees (na een halfjaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); medewerkers <30 jaar werkzaam in een werkleerbaan (na een half jaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); uitzendkrachten werkzaam bij de gemeente Groningen.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Bekijk hier alle vacatures van de Gemeente Groningen.