Medewerker administratieve & secretariële ondersteuning/ project assistent

Werken bij Eemsdelta

Op 1 januari 2021 is de gemeente Eemsdelta ontstaan uit de voormalige gemeenten Appingedam, Delfzijl en Loppersum. Een nieuwe naam en een nieuwe situatie. Maar met onze vertrouwde kwaliteiten! We zijn een aantrekkelijke gemeente voor inwoners, bedrijven, bezoekers én medewerkers. In onze gemeente vind je de Waddenkust, weidse cultuurlandschappen en karakteristieke dorpen met Middeleeuwse kerkjes. Maar ook dynamische havens en innovatieve bedrijvigheid. Het is een gemeente waar we nuchter zijn, naar elkaar omkijken en samen de handen uit de mouwen steken.

Wil jij werken bij een gemeente Eemsdelta:

  • die goed toegankelijk is voor iedereen die ons nodig heeft?
  • waar we goede initiatieven van inwoners aanmoedigen en zo mogelijk ook uitvoeren?
  • waar je met je collega's aan innovatieve en duurzame oplossingen werkt?

 Kom dan bij ons werken. Om het team Facilitair en ondersteuning te versterken zoeken wij een:  

Medewerker administratieve & secretariële ondersteuning/project assistent

32 uren per week

Wat ga je doen?

In deze afwisselende baan bied je samen met jouw collega's administratieve en secretariële ondersteuning aan leidinggevenden en teams. Je ondersteunt leidinggevenden bij het maken van afspraken, verzorgen van correspondentie en het voorbereiden en notuleren van vergaderingen. Je bewaakt de voortgang van besluiten en processen en handelt deze ook af. Het opstellen van managementrapportages behoort ook tot je takenpakket. Als project assistent ondersteun je de projectleiders in projecten. Je bied hierbij administratieve/secretariële ondersteuning verzorgt communicatie, bewaakt de projectplanning en heb je een signalerende rol bij budgetbewaking.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar recente en relevante werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Je bent dienstverlenend, accuraat, flexibel en oplossingsgericht;
  • Je hebt goede sociale, communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
  • Je bent een ervaren Office gebruiker;
  • Je werkt met een redelijke mate van zelfstandigheid en bent proactief;
  • Je bent integer en draagt bij aan een integere organisatie.

Wij bieden:

Wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Daar hoort een passend salaris bij dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet en is maximaal € 3.176,00,- (schaal 7, salarispeil 1-10-2020) op basis van 36 uur per week. Afhankelijk van je huidige aanstelling/dienstverband maken wij afspraken over de vorm en duur van het dienstverband.

Vragen?

Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Erwin Gaastra, Teammanager Facilitair en ondersteuning via telefoon 06-54676277. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Daniëlle van Eijk, P&O adviseur via telefoon 06-159 05 219.

Enthousiast geworden?

Ben jij de ideale kandidaat voor deze functie, stuur dan voor 6 maart 2021 je motivatiebrief met cv onder vermelding van “ Medewerker administratieve & secretariële ondersteuning " via Gemeente Eemsdelta - Medewerker administratieve & secretariële ondersteuning/ project assistent (easycruit.com).