Secretaresse raad van bestuur

Ben jij iemand die praktisch is ingesteld, het leuk vindt zaken goed aan te pakken en te organiseren in een werkomgeving waar alles wat je doet van waarde is? Ben je daarnaast dienstverlenend én flexibel? Dan zoeken wij jou!

Zo ziet jouw werkplek er uit

Als secretaresse ben jij de oren en ogen van de bestuurder. Jullie werken nauw samen en je ondersteunt de bestuurder en de andere leden van het managementteam proactief. Jij bent degene die de kar trekt als het gaat om het efficiënt inrichten van het secretariaat en bijbehorende processen.
Je primaire taak is zorg dragen en bewaken van een complexe agendaplanning. Je bent verantwoordelijk voor de verslaglegging van verschillende overleggen en je bewaakt de actiepunten die hieruit voortvloeien. Daarnaast ben je ook medeverantwoordelijk voor het organiseren van o.a. de werkconferenties en ondersteun je op verschillende projecten.

Dit ben jij

De functie vraagt om een collega die het fijn vindt om zelfstandig te werken, integer is én met gevoel voor verhoudingen. Daarnaast ben je graag de spil in de organisatie. Het is voor jou belangrijk dat jij samen met je collega’s het overzicht behoudt om het doel te behalen.

Kennis en ervaring

  • Je hebt een afgeronde opleiding directiesecretaresse, met HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt enkele jaren secretariële praktijkervaring, bij voorkeur in de zorg;
  • Je hebt ervaring in- of affiniteit met de zorg;
  • Je kunt snel schakelen tussen hoofd- en bijzaken;
  • Je beschikt over sterk ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden.

Dit bieden wij

  • Een contract voor onbepaalde tijd;
  • Ruimte voor je eigen inbreng en ontwikkeling;
  • Salaris conform CAO FWG 45 (minimaal €2.381 – maximaal €3.452) bij een volledig dienstverband);
  • Vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,33% conform CAO;
  • Mogelijkheid tot de maximaal onbelastbare reiskostenvergoeding (van €0,19 per km) voor woon-werkverkeer of een thuiswerkvergoeding;
  • Je ontvangt, naast wettelijke vakantie-uren, een Persoonlijk Budget Levensfase (PBL) van 57 uur per kalenderjaar op fulltime basis;
  • Goede thuiswerkfaciliteiten, met onder andere een eigen laptop en een mobiele telefoon;
  • Jaarlijks belastingvoordeel op: aanschaf sport abonnement, fiets, sportattributen of premie aanvullende verzekeringen.

Wil jij werken bij De Zijlen?

De Zijlen is er voor mensen met een verstandelijke beperking in de provincie Groningen. Bovendien zijn we expert in specifieke doelgroepen. We zijn gericht op samenwerken en we investeren in medewerkers: goede zorg, goed werk. Ons motto is: De Zijlen geeft kleur aan het leven!
Werken bij De Zijlen betekent waarde toevoegen aan het leven van anderen. Ons doel is een betekenisvol leven voor mensen met een beperking. Wat is er mooier dan dat mee vorm te geven?

Heb je interesse?

Past dit helemaal bij jou?

Leuk, dan komen we graag met jou in contact! Je kunt solliciteren via de button door je cv en een korte motivatie in te sturen en te richten aan Eric Zwennis en doe dit dan voor maandag 22 augustus 2022.
Heb je nog vragen of wil je eerst kennismaken om een indruk te krijgen van je werkplek? Neem dan contact op met Eric Zwennis (bestuurder), je kan hem bereiken op 0594-850409 of met Sonja Postma (Werving & Mobiliteit). Zij is bereikbaar op 06-23799546.
De sollicitatiegesprekken vinden op korte termijn plaats en altijd in overleg met jou.

Voor De Zijlen is inclusie een vanzelfsprekendheid. Voel je te allen tijde welkom om te solliciteren, ongeacht culturele of demografische afkomst, gender of geaardheid; wij zijn nieuwsgierig naar jouw drive voor deze positie.
Je kiest flexibel wanneer, waar en hoe je je werk doet; er is ruimte voor thuiswerken en op kantoor werken.

De vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat voorrang.
Voor deze vacature is bij indiensttreding een positieve ‘verklaring omtrent gedrag’ (VOG) vereist.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren