Consulent Zorg

Team Klant en Advies
Binnen ons team zijn teamprestatie en plezier in het werk vanzelfsprekend. Klant en Advies is een afdeling waar je trots op kunt zijn. Het team is het eerste informatie- en aanspreekpunt voor potentiële cliënten en verwijzers. Vanuit de aanmelding leidt Klant en Advies op zorgvuldige wijze toe naar passende zorg. Klant en Advies heeft zowel in- als extern een adviserende rol op het gebied van wet- en regelgeving, indicaties, financieringsmogelijkheden en zorgaanbod. Het team Klant en Advies bestaat momenteel uit 3 consulenten zorg en 1 secretaresse.

Jouw functie
Samen met je collega’s van Klant en Advies ben je verantwoordelijk voor het eerste deel van het cliënt-logistieke proces; van aanmelding tot plaatsing. Je begeleidt en bewaakt het proces rondom de aanmeldprocedure, beheert de centrale wachtlijst en je bent het informatie- en aanspreekpunt voor verwijzers. Je volgt de ontwikkelingen op het gebied de WLZ en WMO en adviseert de organisatie over wet- en regelgeving ten aanzien van indicaties, waaronder toetsing van (her)indicaties en financieringsmogelijkheden. Daarnaast informeer je het management over relevante ontwikkelingen op het gebied van zorg, wet- en regelgeving en financieringsmogelijkheden. Je werkt nauw samen met je collega’s binnen het intaketeam, managers zorg en manager behandeling, collega’s van bedrijfsvoering en de aandachtsfunctionarissen op locatie.

De Noorderbrug
De Noorderbrug biedt specialistische begeleiding en behandeling aan cliënten met niet-aangeboren hersenletsel, doofheid met complexe problematiek of chronische neurologische aandoeningen. Alle zorg, behandeling en ondersteuning is erop gericht mensen weer grip te laten krijgen op hun leven op het gebied van wonen, werken, gezondheid, relaties en sociale contacten. Lees meer over ons zorgaanbod www.noorderbrug.nl. De Noorderbrug is onderdeel van 's Heeren Loo.

Waar zijn wij naar op zoek
Een collega die net wij alles uit de dag haalt. Natuurlijk ben je in het bezit van een relevante hbo-opleiding en heb je ervaring in de zorg. Je hebt kennis van de wet- en regelgeving en financieringsstromen.
Je legt makkelijk contact en werkt graag in teamverband. Je kunt (potentiële) klanten en verwijzers adviseren en informeren op het gebied van indicaties en dienstverlening van de organisatie. Daarbij kun je een hulpvraag verduidelijken en de vertaling maken naar een passend zorgaanbod van De Noorderbrug. Je ziet er een uitdaging in om vanuit (complexe) aanmeldingen toe te werken naar een passend zorgaanbod.
Verder vragen we van jou:

  • een groot zelf organiserend vermogen en je weet om te gaan met piekbelasting
  • ervaring met werken in softwarepakketten voor zorg
  • je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal
  • een regierol te kunnen pakken in het intakeproces
  • ervaring met het opstellen van een managementrapportage
  • een onderzoekende, verantwoordelijke en verbindende houding


Dit bieden wij

  • Een contract voor onbepaalde tijd, 24 uur
  • Salariëring conform de cao gehandicaptenzorg, FWG functiegroep 50 (minimaal € 2.501,- tot maximaal € 3.738,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband)
  • Opname in het Pensioenfonds Zorg en Welzijn
  • Mogelijkheden voor collectieve (ziektekosten) verzekering
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%


Reageren
Wil je weten hoe ’s Heeren Loo is als werkgever? Kijk dan hier.
Voor vragen over deze functie kan je contact opnemen met Jikke Jorna of Alie de Roos, consulenten zorg, 050-5973820, tussen 9.00 en 13.30 uur.
Ben je geïnteresseerd én aantoonbaar gekwalificeerd voor bovengenoemde functie, dan nodigen wij je uit om uiterlijk 6 december 2021 via het sollicitatieformulier te reageren met toezending van jouw cv en een motivatiebrief.

Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Octavia Siertsema, medewerker werving & selectie, 06 30705802.

Deze vacature is gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne medewerkers voorrang.