ICT ServiceDesk Medewerker

Op een snelle en juiste manier oplossingen vinden voor ICT relateerde incidenten en vraagstukken. Wij zoeken op korte termijn een klantvriendelijke ICT ServiceDesk medewerker.

Waar ga je aan het werk?          
In 1919 begon Avebe als Aardappelmeel Verkoop Bureau. Toen nog om enkel de verkoop voor meerdere zelfstandige aardappelzetmeelcoöperaties te bevorderen. Inmiddels zijn we 100 jaar verder en zijn we continu bezig met het produceren én innoveren van oplossingen op basis van aardappelzetmeel en -eiwitten voor voeding, industrie en diervoeding. De coöperatie Avebe is zelfs uitgegroeid tot wereldwijde marktleider op het gebied van aardappelzetmeel. Hoe we dit doen? Door eruit te halen wat erin zit. 

Binnen Avebe is de afdeling ICT onder meer verantwoordelijk voor het beheer van de ICT-infrastructuur binnen alle vestigingen van het bedrijf. Een deel van de ICT-infrastructuur en de werkplekken wordt door een externe partij beheerd. Om de service naar de eindgebruikersorganisatie hoog te houden wil Avebe de ServiceDesk en het eerstelijns werkplekbeheer in eigen beheer houden. Naast de directe ondersteuning van de eindgebruiker is dit team ook verantwoordelijk voor een storingsvrije operatie van de 150 servers en bijbehorende applicaties, die deels in de datacenters van Avebe en deels in de Cloud (Microsoft Azure) zijn ondergebracht. 

Hoe verloopt je dag?             
Als ServiceDesk medewerker neem je diverse meldingen aan, registreert deze, stelt de prioriteit vast en communiceert met de klant over het verloop. Daarnaast los je zoveel mogelijk incidenten direct op (we streven naar 80%), schakelt waar nodig een specialist in of draagt de melding over aan een derde partij. De incidenten-, change en service request registratie wordt gedaan m.b.v. ServiceNow. 

Als ICT ServiceDesk Medewerker voer je ook kleine (standaard) wijzigingen door. Omdat Avebe een complexe ICT-omgeving heeft, zul je van veel applicaties kennis moeten opdoen om de eindgebruiker zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen.De ServiceDesk verricht haar werkzaamheden volgens het ITIL-raamwerk.

Wij bieden een dienstverband voor 1 jaar met bij gebleken geschiktheid verlenging voor onbepaalde tijd.

Opleiding en ervaring        
Voor het uitvoeren van deze functie zoeken wij iemand die:

  • In bezit is van een afgeronde IT opleiding op MBO+ / HBO niveau;
  • Ervaring heeft met het werken op een ServiceDesk;
  • Kennis heeft van ITIL, Microsoft Windows producten en ServiceNow;
  • Communicatief vaardig is in zowel Nederlands als Engels, op een klantvriendelijke manier werkt en een positieve houding heeft.  

Meer weten?            
Heb je naar aanleiding van deze vacature nog vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Wim Vermeer, Manager Infrastructure Support op telefoonnummer +31 629595351. 

Ben jij degene die wij zoeken? Reageer dan voor 1 oktober 2019. Solliciteren kan door te klikken op de sollicitatie knop. Je vindt de vacature op www.werkenbijavebe.nl

Een assessment of social media check kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.