Medewerker HR Services

Medewerker HR Services
Heerenveen, 24-32 uur per week

Als medewerker HR services ondersteun je de medewerkers en leidinggevenden met vragen op het gebied van arbeidsvoorwaarden en rechtspositie. Jij bent het aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers voor vragen over HR mutaties, want jij bent de expert!

Wat ga je doen?
In deze functie houd jij je dagelijks bezig met allerhande werkzaamheden. De functie heeft vooral een administratief karakter met werkzaamheden als mutaties verwerken en het aanmaken van contracten. Daarnaast ben je met je collega's algemeen vraagbaak voor HR-gerelateerde vragen. Dit kan zowel via telefoon en mail.

Resultaatgebieden
Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:
  • Beantwoorden van (complexe) vragen van leidinggevenden en medewerkers over uiteenlopende HR gerelateerde onderwerpen. Hierbij is het van belang dat je doorvraagt en een analyse van het probleem maakt en deze zoveel mogelijk zelf oplost.
  • Het geven van voorlichting en uitleg over de functionele werking van e-HRM dan wel het bieden van ondersteuning aan gebruikers wat betreft het correct gebruik van e-HRM.
  • Actualiseren van de algemene informatievoorziening vanuit HR (veel gestelde vragen & antwoorden) op basis van je eigen analyse naar aanleiding van de in bovenstaande punten verkregen informatie.
  • Actieve deelname aan verschillende HR projecten waaronder het optimaliseren van procedures. Hierdoor heb je veel contacten met verschillende expertise gebieden binnen HR.
  • Actieve bijdrage leveren in de ontwikkeling van de afdeling, bijvoorbeeld aansluiten bij projecten, initiatieven voor verbetering.

Dit mag je van ons verwachten
Wij bieden je een boeiende baan in een dynamische omgeving verder kun je rekenen op:
  • Een salaris tussen de €2.500 en €3.100 euro bruto per maand (fulltime basis). Inschaling afhankelijk van ervaring.
  • Afhankelijk van leeftijd 26 tot 29 verlofdagen + 17 ATV dagen.
  • (Indien gewenst) een mogelijkheid om thuis te werken.
  • Volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen via onze Arriva Academy en ook fysiek, met een bedrijfsfitness-regeling.
  • Arriva personeelspas voor gratis reizen met al onze bussen.

Wie zoeken wij?
Je bent onderzoekend, nauwkeurig en dienstverlenend. Daarnaast beschik je over het volgende:
  • Je hebt een opleiding afgerond in de richting van HRM (mbo of hbo).
  • Je bent tussen de 24 en 32 uur beschikbaar.
  • Communicatieve vaardigheden en schriftelijke vaardigheden met goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Klantgerichte houding: je weet op een prettige manier vraagstukken concreet te krijgen en kan hierbij de juiste adviezen geven en acties inzetten.
  • Ervaring op een HR Services afdeling is een pre.

Solliciteren?
Enthousiast geworden over deze vacature? Wij ontvangen graag je motivatie en cv uiterlijk 7 december 2022 via het sollicitatieformulier op onze website of via nynke.broersma@arriva.nl t.a.v. Nynke Broersma (Recruiter). Als je vragen over de vacature hebt dan ontvangen we die ook graag op dit mailadres, zodat we contact met je kunnen opnemen.

Hopelijk tot ziens!

Bij Arriva streven we gelijke kansen na voor iedereen. Alle sollicitanten met de juiste kwalificaties nemen wij in overweging voor vacatures. Hierbij maken we geen onderscheid in ras, kleur, religie, geslacht, leeftijd, seksuele voorkeur, genderidentiteit, land van oorsprong en/of handicap. Door gelijke kansen te bieden werken wij toe naar een zo divers mogelijk personeelsbestand en een inclusief werkklimaat.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.