Financieel administratief medewerker

Ambulancezorg Groningen is een vooruitstrevende en professionele organisatie die, in samenwerking met haar ketenpartners, goede ambulancezorg wil leveren. Vanuit 13 vestigingen in de provincie Groningen staan ruim 400 medewerkers dag en nacht klaar om de beste patiëntenzorg te leveren in ons werkgebied.

Ambulancezorg Groningen zoekt een enthousiaste

Financieel administratief medewerker

24 - 32 uur per week | Groningen

Werk je graag met cijfers en weet jij wel raad met administratie? Ben jij op zoek naar een afwisselende baan bij een dynamische organisatie? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?

Je gaat zelfstandig aan het werk met het verzamelen, controleren en verwerken van gegevens ten behoeve van de financiële administratie. Je taken zijn divers. Zo draag je zorg voor een correct crediteuren- en debiteurenbeheer. En verricht je ondersteunende administratieve werkzaamheden voor de salarisadministratie, de rittenadministratie en de werkzaamheden bij financiële audits.

Alvast een greep uit je werkzaamheden:

  • Verzamelen en verwerken van gegevens ten behoeve van de financiële administratie.
  • Controleren en analyseren van gegevens en maken van overzichten.
  • Voorbereiden van betalingen van facturen en vraagt daarbij intern en extern ontbrekende gegevens op.
  • Verzorgen van de facturering aan debiteuren.
  • Zorgen voor het voorbereiden, verwerken en registreren van de binnenkomende facturen.
  • Inboeken van bankboek en aanverwante zaken.
  • Uitvoeren van ondersteunende administratieve werkzaamheden voor de salarisadministratie en de rittenadministratie.
  • Verrichten van ondersteunende werkzaamheden bij financiële audits.

Over je werkplek

De stafafdelingen zijn gecentraliseerd op onze locatie aan de Gotenburgweg in Groningen. Je maakt deel uit van een gezellig en gemotiveerd team van 7 professionals, die samen de portefeuilles facilitair beheer, financiële administratie en salarisadministratie beheren. De lijnen zijn kort, de onderlinge samenwerking goed en er is veel ruimte voor eigen inbreng, persoonlijke groei en ontwikkeling. Je direct leidinggevende is de Manager financiën, administratie en facilitair. Je werkweek is in overleg in te vullen. Hybride werken behoort uiteraard tot de mogelijkheden.

Jouw profiel

  • Jij bent een gemotiveerde en nauwkeurige persoon die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan functioneren én met de rest van het team de financiële administratie in goed banen kan leiden.
  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding (financieel-economisch) en daarnaast heb je minimaal 1-2 jaar relevant werkervaring.
  • Je hebt ervaring met gangbare boekhoud/ERP pakketten (AFAS is een pré) en je kennis van het Office pakket is up to date.

Wat voor eigenschappen heb jij:

  • Secuur: je hebt oog voor detail en je zorgt voor orde en overzicht.
  • Communicatief sterk: je zult in jouw dagelijkse werkzaamheden met veel collega’s maar ook externe partners te maken hebben.
  • Integer en betrouwbaar: zijn nodig bij verwerken van vertrouwelijke gegevens.
  • Goede sociale vaardigen, zoals tact, luisteren en een hulpvaardige houding.
  • Proactief: je ziet het werk liggen, je kunt goed anticiperen en toont hierop initiatief.
  • Teamspeler: je werkt graag in teamverband, maar kunt ook zelfstandig werken.

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende functie binnen een prettige en uitdagende werkomgeving en met leuke collega’s:
  • De cao voor de sector Ambulancezorg is op deze functie van toepassing. Arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn conform cao Ambulancezorg en mede afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Je start met een jaarcontract met als intentie om na 1 jaar dit jaarcontract om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd.
  • De functie is ingedeeld in functieloonschaal FWG 35, met een maximum van € 2972,00 obv 36 uur.
  • Daarnaast worden goede secundaire arbeidsvoorwaarden geboden, zoals een eindejaarsuitkering, een pensioen regeling met bijdrage van de werkgever, een persoonlijk Levensfase Budget en Fisc Free.
  • Voor je ontwikkeling hebben wij een opleidingsbudget beschikbaar.

Interesse en solliciteren?

Ben jij enthousiast geworden en herken jij jezelf in wie wij zoeken? Reageer dan vòòr 30 juni op bovenstaande vacature door te klikken op de button “Solliciteren” op deze pagina.

Indien je wordt geselecteerd, dan vinden de selectiegesprekken plaats op 6 en 7 juli. Het opvragen van referenties en het aanvragen van een VOG maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met John Gelling (Manager financiën, administratie en facilitair), via telefoonnummer 050 317 84 44.

Solliciteren