Medewerker Personeelsadministratie

Afeer is het sociaal ontwikkelbedrijf van de gemeenten Oldambt, Pekela en Westerwolde. Mensen die zelf niet of moeilijk aan een baan kunnen komen worden door Afeer geholpen. Daarnaast organiseert Afeer dagelijks werk voor ruim 750 medewerkers met een arbeidsbeperking. Afeer zet zich in voor een inclusieve arbeidsmarkt en is bruggenbouwer tussen overheid en bedrijfsleven.

Afeer Mobiliteit is onderdeel van Afeer en gespecialiseerd in maatwerkoplossingen op het gebied van uitzenden en detacheren. Afeer Mobiliteit bemiddelt medewerkers uit de Participatie doelgroep naar reguliere werkgevers op basis van een uitzend- of detacheringsovereenkomst. Wij streven daarbij naar het opbouwen van duurzame arbeidsrelaties.

De functie

Je bent een spin in het web binnen de backoffice van Afeer Mobiliteit. Je bent verantwoordelijk voor de personeels- en urenadministratie van onze flexkrachten en bereidt offertes en klantovereenkomsten voor. Je monitort cao-ontwikkelingen en bent in staat om cao’s en beloningsregelingen van opdrachtgevers te analyseren en te implementeren zodat een correcte salarisverwerking kan plaatsvinden.
Verder adviseer en ondersteun je interne collega’s rondom ontwikkelingen in bijvoorbeeld beloningsregelingen en rechtsposities.

Kortom een veelzijdige en uitdagende functie in een groeiend bedrijfsonderdeel. Ben jij analytisch, in staat om regie te nemen en ben jij administratief en cijfermatig goed onderlegd? Reageer dan op deze vacature!

Wat vragen wij?

  • Tenminste een afgeronde relevante opleiding op MBO+ niveau;
  • 3 tot 4 jaar ervaring in een overeenkomstige functie in de uitzendbranche;
  • Affiniteit met of een achtergrond in salarisadministratie is een pré;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving;
  • Kennis van en ervaring met AFAS Profit is een pré;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, nauwkeurig en accuraat, klantgerichte- en dienstverlenende werkhouding.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische baan bij een publiek bedrijf dat zich volop ontwikkelt;
  • Een tijdelijk dienstverband voor een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Een salaris conform schaal 7 van de cao SGO. Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een ABP-pensioenregeling, een goede reiskostenvergoeding en een Individueel Keuzebudget.

Heb je interesse?

  • Reageren kan tot en met 28 november 2022.
  • Je kunt je reactie met cv mailen naar Janka Schuringa via ;
  • Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ronald Delger, Teamleider P&O, T (06) 86 80 26 30.