Salarisadministrateur

Wat houdt de functie in en waar ga je werken?

Als Salarisadministrateur kunnen we eigenlijk niet zonder je! Samen met je directe collega van de salarisadministratie zorg je ervoor dat alle medewerkers van Accare aan het einde van de maand hun salaris uitbetaald krijgen. Een pittige klus, want er werken bijna 900 medewerkers bij ons, maar wel één waar je enorm veel voldoening uit haalt. Om ervoor te zorgen dat er een kloppende uitbetaling plaatsvindt, verzamel je data, controleer je deze, maak je regelmatig analyses en zorg je ervoor dat alle systemen op orde zijn. Uiteraard draag je zorg voor het toepassen van relevante wetgeving, de CAO GGZ, pensioenen en eigen “Secundaire Arbeids Voorwaarden” (SAV).

De afdeling HRM is één van de ondersteunende diensten binnen Accare en adviseert, ondersteunt en faciliteert het management en de medewerkers op het brede gebied van HR. De afdeling HRM valt hiërarchisch onder de manager HR en bestaat uit HR adviseurs, medewerkers functioneel beheer, salarisadministratie, een adviseur werving en selectie en het team HR administratie. Stuk voor stuk professionals vanuit hun expertise. Samen geven we vorm en inhoud aan het HR beleid en diverse organisatievraagstukken.

Wat maakt deze functie nog interessanter?

Naast de uitvoerende taken ben je ook vraagbaak en adviseur op het gebied van salaris, aanverwante vergoedingen, en gerelateerde zaken zoals UWV, Belastingdienst en het PFZW. Niet alleen richting je collega’s, maar ook richting directie. Je krijgt vrijheid, ziet én pakt kansen om de salarisadministratie verder te optimaliseren. Een van onze kernwaardes past jou dan ook perfect: ‘elke dag beter’.  Je kan bij Accare veel leren en wij leren ook graag van jou!

Wat mogen we van jou verwachten?

  • Financieel talent en de juiste passie en gedrevenheid om het optimale te bereiken. Je werkt accuraat en gaat voor het beste resultaat
  • Op korte termijn (het liefst per direct) beschikbaar voor 20 tot 24 uur per week. Invulling van de dagen gebeurt in overleg.
  • Tenminste 3 jaar ervaring op de salarisadministratie, liefst bij een zorgorganisatie
  • Afgeronde MBO of HBO opleiding in financieel-economische richting of vergelijkbaar
  • Communicatieve vaardigheden zodat je onder andere in staat bent om vragen van collega’s over hun loonstrook in heldere en begrijpelijke taal te verwoorden
  • Heb je ook ervaring met VISMA/Raet? Dan heb je een streepje voor!

Wie zijn wij?

Accare: ‘Ieder kind heeft recht om mee te doen!’

Accare is een breed georiënteerde, ambitieuze organisatie voor jeugd ggz. Elk kind kan bij ons terecht, ook in complexe situaties of bij zeldzame aandoeningen. We behandelen een kind bij voorkeur in zijn vertrouwde omgeving zodat het gewoon naar school gaat, kan sporten en zijn vrienden kan blijven zien. De samenwerking met huisartsen, scholen en wijkteams is hierbij essentieel. Onze aanpak is maatwerk waarbij we aansluiten bij de vraag van het kind en ouders. We nemen zelden een kind op, alleen als het niet anders kan. We kunnen zo werken omdat we een academisch centrum zijn, we hebben het lef om verder te denken dan bestaande kaders en behalen zo het best mogelijke resultaat in de zorg die we leveren aan het kind.

Wat mag je van ons verwachten?

Accare biedt een uitdagende en professioneel ontwikkelrijke werkomgeving. Je krijgt als medewerker de ruimte voor ondernemerschap. Daarnaast is het de plek waar je je op je eigen vakgebied gedegen kunt ontwikkelen en waar je de kans krijgt om nieuwe ideeën in de praktijk te brengen.

  • Collega’s vol passie die handelen naar onze kernwaarden: Lef, Volhardend en Iedere dag beter
  • Het salaris is conform CAO GGZ en afhankelijk van opleiding en ervaring wordt de functie ingedeeld CAO GGZ FWG 45 (€ min. 1.955,- max. € 3.326,-)
  • In eerste instantie een contract voor een half jaar ter vervanging van ziekte. Er bestaat kans op verlenging

Maar dat is nog niet alles. Een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden staat voor je klaar, zoals het fietsplan, laptop, mobiele telefoon, pensioenfonds, eindejaarsuitkering, korting bij (zorg) verzekeringen en een reiskosten regeling.

Bij aanstelling wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd en er worden referenties ingewonnen.

Vragen? Neem contact met ons op en we vertellen je er graag meer over!

Wil je meer informatie over deze functie, neem dan contact op met Johan Kanter, salarisadministrateur, bereikbaar op: 06-86857683.

De planning van de procedure ziet er als volgt uit:

  • eerste gespreksronde vrijdag 27 november 2020
  • vervolggesprekken maandag 30 november 2020

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.