Medewerker Servicedesk

Wat houdt de functie in?

Als Medewerker Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor al je collega's. Je zorgt voor een snelle en correcte afhandeling van vragen en meldingen, die gaan over de huisvesting of facilitaire zaken. Hierbij kun je denken aan storingen in gebouwen, installaties of vragen over werkplekken en reserveringen. Medewerkers kunnen via Topdesk een melding of verzoek plaatsen voor een actie voor de Facilitaire Dienst. Jij bent degene die de meldingen analyseert, prioriteert, sorteert en de melding op de juiste wijze uitzet. Je behandelt klachten, meldingen, bestellingen en/of vragen. Je zet leveranciers in voor het oplossen van meldingen en je bewaakt de voortgang. Bij knelpunten signaleer je deze en onderneem je actie. Je informeert de melder over de voortgang. Tenslotte houd je de controle op de uitvoering en planning. Kortom: jij bent de spin in het web waar het gaat om meldingen, bestellingen, leveringen e.d. Je kent alle procedures en weet welke leverancier en/of collega ingeschakeld moeten worden om de interne klant een passende oplossing te bieden.

Waar ga je werken?

De Servicedesk valt onder de afdeling Facilitaire Zaken en maakt onderdeel uit van het domein Bedrijfsvoering. De afdeling bestaat, naast de Servicedesk, uit Facilitair Adviseurs, de Technische Dienst, de Agrarische Dienst, de Huishoudelijke Dienst en de Huismeesters. Het betreft in totaal ca 25 fte. 

De Raad van Bestuur en de Centrale Diensten zijn gevestigd in Assen. Dat geldt ook voor de Servicedesk. Voor je werk zal je soms ook op de verschillende locaties van Accare zijn.



Functie-eisen

Wat mogen wij van jou verwachten?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau (bij voorkeur in facilitaire richting)
  • Aantoonbaar relevante (facilitaire) ervaring, bijvoorbeeld door het werken op een Servicedesk of secretariaat;
  • Je bent bekend met het werken met een FMIS systeem (bij voorbeeld Topdesk);
  • Je bent flexibel, communicatief vaardig, analytisch, houdt overzicht en kunt snel schakelen;
  • Het is van belang dat je in de hectiek van alledag kalm blijft, goed prioriteiten kunt stellen en keuzes maakt;
  • Je voert zelfstandig je werkzaamheden uit, maar kan je goed samenwerken in een team;
  • Je beschikt over goede contactuele eigenschappen en een gezonde dosis humor;
  • Je bent 20 uur per week beschikbaar;
  • In bezit van rijbewijs B en auto.

Wie zijn wij?

Accare is een academische en ambitieuze organisatie voor jeugd ggz, die haar medewerkers veel ruimte biedt voor eigen initiatief en vernieuwing. We werken vanuit 30 locaties in Noord-, Midden- en Oost-Nederland. Elk kind kan bij ons terecht, ook in complexe situaties of bij een zeldzame aandoening. We behandelen een kind bij voorkeur in zijn vertrouwde omgeving, zodat het gewoon naar zijn eigen school kan gaan, kan sporten of afspreken met vrienden. Dat doen we in nauwe samenwerking met huisartsen, wijkteams en scholen. Onze aanpak sluit altijd aan bij de vraag van het kind en zijn ouders. We luisteren en nemen niet over. Het kind kijkt dus ook mee in zijn eigen dossier. We nemen zelden een kind op, alleen als het niet anders kan, maar dan is opname een geïntegreerd onderdeel van een totaaltraject. We kunnen zo werken, omdat we een academisch centrum zijn, buiten de kaders durven denken en continu onderzoek doen naar onze behandelingen. Op die wijze innoveren we voortdurend naar de best bewezen werkzame zorg.

Accare is een organisatie waar de kwaliteit en zorg centraal staat. Het is een organisatie met lef die het durft om een hele eigen visie te hebben en daar ook voor gaat. Wij willen goede zorg leveren voor de jeugdigen en hun gezinnen zodat zij zo goed mogelijk kunnen deelnemen aan het ‘gewone' leven.



Arbeidsvoorwaarden

Wat mag je van ons verwachten?

Vrijheid en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan de ontwikkeling van Accare, je eigen ontwikkeling, en de zorg die wij leveren.

  • Persoonlijke ontwikkeling on the job, maar ook betaalde opleidingsmogelijkheid.
  • Collega's vol passie die handelen naar onze kernwaarden: lef, volhardend en elke dag beter.
  • Naast de betaling conform cao GGZ bieden we secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het fietsplan, laptop, mobiele telefoon, pensioenfonds, eindejaarsuitkering, korting bij (zorg)verzekeringen, fitness en een reiskostenregeling.
  • Ook zoeken we samen met jou naar een optimale werk/privé balans.
  • In eerste instantie een jaarcontract. Er bestaat de mogelijkheid tot verlenging. 
  • Ondersteuning om eigen regie te hebben en te houden op jouw (gezonde) leven; Accare faciliteert positieve gezondheid middels het vitaliteitsdashboard

Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt deze functie ingedeeld volgens CAO GGZ FWG 40 (€ 1.996,- t/m € 3.101,- op basis van 36 uur per week).

Vragen? Neem contact met ons op en wij vertellen je er graag meer over!

Wil je meer inhoudelijke informatie? Neem dan contact op met Wim Haak, Hoofd Facilitaire dienst, bereikbaar op 06-59819206

Wij zien uit naar jouw reactie. Je kunt solliciteren tot en met woensdag 8 december 2021. Reageren kan uitsluitend via de website van Accare. Gebruik hiervoor onderaan de vacaturetekst de button 'solliciteren'. Na verzending van gegevens ontvang je direct een ontvangstbevestiging.

De sollicitatiegesprekken staan gepland in week 50 (13 t/m 19 december 2021).

Bij aanstelling wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd en er worden referenties ingewonnen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Delen van deze vacature in je netwerk wel!

Reageer op deze vacature