Coördinator bedrijfsondersteuning

Wat ga je doen?

Als coördinator bedrijfsondersteuning ondersteun je de directie en het supportteam door het coördineren en op elkaar afstemmen van verschillende bedrijfsmatige werkprocessen binnen onder andere HR, communicatie en finance & control. Je bent onderdeel van het supportteam Groningen en hebt een ondersteunende en uitvoerende rol vanuit de directie. Je informeert medewerkers over geldende regelingen en geeft operationeel uitvoer aan beleid binnen de eerdergenoemde thema's. Je bent leidend in enkele deelprojecten die specifiek voor de regio Groningen gelden en werkt projectmatig aan een aantal thema's.

Hoe ziet een dag eruit?

In deze nieuwe solistische functie is samenwerking met stakeholders van groot belang. Je brengt je samenwerkingspartners in kaart en hebt een idee over hoe je verbinding tot stand kunt brengen met deze partners. Je begint je dag met een kamerbezettingsproject waarvan jij projectleider bent, samen met een paar behandelaren en een afgevaardigde van het secretariaat evalueren jullie de roostering en knelpunten. Hierna verzorg jij communicatie richting de regio en bewaak je de voortgang van dit proces. In de middag sluit je aan bij het supportteamoverleg waar de jaarplanning van de regio centraal staat. Jij bent diegene die overzicht heeft en een vertaling maakt tussen de verschillende bedrijfsonderdelen en de regio. Tot slot verwerk je een aantal personele mutaties en voeg je deze samen tot een managementrapportage. De volgende dag bespreek je deze met de directie en voorzie jij hen van een verbetervoorstel. Verderop in de week staat voorlichting aan een aantal teams gepland rond het opstellen van een teampagina op SPOT (intranet) en werk je de regiopagina bij. Gedurende de week ben je zelfstandig aan het werk en toon je initiatief om samen met de regiodirecteur invullingen te geven aan deze nieuwe rol.

Waar ga je dit doen?

De regio Groningen strekt zich uit over de gehele provincie Groningen met poliklinieken in Haren, Winschoten, Veendam, Hoogezand, Stadskanaal en Groningen-Stad. Jouw standplaats is Groningen-Stad, maar je bent ook regelmatig op de overige poli's te vinden. Jouw functie valt direct onder de regiodirecteur algemene zaken.

Accare levert jeugdhulp aan jongeren en hun gezinnen waarbij sprake is van kinder- en jeugdpsychiatrische problemen. Je kunt hierbij denken aan ontwikkelstoornissen zoals ADHD en ASS, maar ook angst- en stemmingsstoornissen en eetstoornissen zijn onderdeel van het behandelaanbod.



Functie-eisen

Wat verwachten we van jou?

Jij hebt bij voorkeur ervaring in projectmanagement en weet wat het is om projecten te leiden. Je begrijpt echter ook dat het operationele werk onderdeel is van jouw rol en pakt dit met beiden handen aan. Met jouw coachende houding en ontwikkelgerichte instelling lukt het jou om collega's mee te nemen en verbeteringen door te voeren binnen de regio. Je bent omgevingssensitief en bent zowel mondeling, schriftelijk en visueel sterk. Je weet de PCDA-cyclus toe te passen binnen de (deel)projecten waar je onderdeel van bent. Je vindt het heerlijk om verantwoordelijkheid te dragen en in vrijheid invullingen te geven aan deze nieuwe rol.

 Je beschikt over hbo werk- & denkniveau en beschikt over een relevante hbo-opleiding (bijvoorbeeld bedrijfskunde, MER, hotelmanagement).

  • Je bent proactief, daadkrachtig, behoudt overzicht en bent in staat om structuur aan te brengen.
  • Je bent flexibel en in staat om te schakelen wanneer de situatie daarom vraagt.
  • Je beschikt over probleemoplossend vermogen, je signaleert en komt gevraagd en ongevraagd met advies.
  • Je bent een verbinder en weet de juiste collega's aan elkaar te koppelen.
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar.

Wie zijn wij?

Accare is een academische  en ambitieuze organisatie voor jeugd ggz, die haar medewerkers veel ruimte biedt voor eigen initiatief en vernieuwing. We werken vanuit 30 locaties in Noord-, Midden- en Oost-Nederland. Elk kind kan bij ons terecht ook in complexe situaties of bij een zeldzame aandoening. We behandelen een kind bij voorkeur in zijn vertrouwde omgeving, zodat het gewoon naar zijn eigen school kan gaan, kan sporten of afspreken met vrienden. Dat doen we in nauwe samenwerking met huisartsen, wijkteams en scholen. Onze aanpak sluit altijd aan bij de vraag van het kind en zijn ouders. We luisteren en nemen niet over. Het kind kijkt dus ook mee in zijn eigen dossier. We nemen zelden een kind op, alleen als het niet anders kan, maar dan  is opname een geïntegreerd onderdeel van een totaaltraject. We kunnen zo werken, omdat we een academisch centrum zijn, buiten de kaders durven denken en continu onderzoek doen naar onze behandelingen. Op die wijze innoveren we voortdurend naar de best bewezen werkzame zorg.

Accare is een organisatie waar de kwaliteit en zorg centraal staat. Het is een organisatie met lef die het durft om een hele eigen visie te hebben en daar ook voor gaat. Wij willen goede zorg leveren voor de jeugdigen en hun gezinnen zodat zij zo goed mogelijk kunnen deelnemen aan het ‘gewone' leven.



Arbeidsvoorwaarden

Wat mag je van ons verwachten?

Vrijheid en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan je eigen ontwikkeling, die van Accare en de zorg die wij leveren.

  • Collega's vol passie die handelen naar onze kernwaarden: Lef, Volhardend en Iedere dag beter.
  • Naast de betaling conform cao GGZ bieden we secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het fietsplan, laptop, mobiele telefoon, pensioenfonds, eindejaarsuitkering, korting bij (zorg) verzekeringen en een reiskostenregeling.
  • Ook zoeken we samen met jou naar een goede werk/privé balans.
  • Een jaarcontract.
  • Persoonlijke ontwikkeling on the job.
  • Een nieuwe rol binnen de regio Groningen waarin ruimte is voor initiatief.

Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt de functie ingedeeld in CAO GGZ FWG 55 (2.607, - t/m 4.218, -).

Medewerkers krijgen veel ruimte voor eigen initiatief en vernieuwing, jouw visie wordt gewaardeerd. Jouw ontwikkeling is een gedeelde verantwoordelijkheid, jij hebt een idee over het te volgen pad, Accare faciliteert en investeert.

Bij aanstelling wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd en er worden referenties ingewonnen.

Vragen? Neem contact met ons op en wij vertellen je er graag meer over!Wil je meer informatie over de functie? Neem dan contact met Nathan Oterdoom (HR-adviseur) n.oterdoom@accare.nl.

Je kunt reageren tot en met 30 augustus 2021. Reageren kan uitsluitend via de website van AccareGebruik hiervoor uitsluitend onderaan de vacaturetekst de knop ‘solliciteren'. Je krijgt een ontvangstbevestiging per mail.

De gesprekken vinden plaats op dinsdag 7 september tussen 17:00 uur en 19:30 uur.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Delen van deze vacature in je netwerk wel!

Reageer op deze vacature