Hybride werken en de regels: wat mag je als werkgever wel en niet?

Kennissessie met DeHaan Advocaten en Notarissen

Sinds de coronacrisis is thuiswerken heel normaal geworden. Het is voor de werkgever niet altijd even makkelijk een goede balans te vinden tussen thuis laten werken of niet. Het is een uitdaging om medewerkers en organisatie te faciliteren bij het hybride werken. Wat mag je wel en niet eisen van je werknemers? Hoe zit het met de aansprakelijkheid van de werkgever voor de veiligheid van de werkplek thuis? Hoe controleer ik of mijn werknemer wel werkt?

Nelly Paanakker en Matthys Mollema van DeHaan gaan in op de meest-gestelde-vragen en vullen deze kennissessie aan met tips voor werkgevers hoe ze kunnen omgaan met werknemers die thuiswerken maar bijvoorbeeld onderpresteren. Veel staat of valt met goede communicatie en verslaglegging is daar een noodzakelijke basis voor.

Het programma:

13.30-14.00 Ontvangst met koffie en thee
14.00-14.50 Deel 1
14.50-15.00 Pauze
15.00-15.45 Deel 2
15.45-16.30 Borrel

Deze bijeenkomst zal plaatsvinden met inachtneming van de dan geldende corona-maatregelen. Deelnemers worden hiervan op de hoogte gehouden.

Doelgroep

Leidinggevenden en HRM.

Kosten

Geen

Datum & tijd

Donderdag 12 mei 2022
14.00-16.00 uur

Locatie

DeHaan Advocaten en Notarissen, vestiging Groningen

Van Elmptstraat 2
9723 ZL Groningen

Aanmelden