Systeembeheerder

Werkzaamheden

Jij werkt graag mee aan onze cloudtransitie naar AWS. En houdt onze private cloud operationeel en up-to-date. Weet jij de gegevens van 3,3 miljoen Nederlanders veilig te houden? Dan zijn we erg benieuwd naar je ervaring en motivatie!


Het profiel

Dit is jouw nieuwe rol
TKP zit middenin de digitale transformatie. We ontwikkelen een state-of-the-art cloudplatform dat ervoor zorgt dat pensioen eenvoudig is en blijft. Als systeembeheerder werk je mee aan dit nieuwe cloudplatform. Maar ook aan het up-to-date en veilig houden van onze huidige omgeving. Die omvat meer dan 1000 werkplekken, 1600 virtuele servers en 600TB storage en is volledig gevirtualiseerd met VMware-technologie. Een flinke uitdaging dus!

In deze functie verwachten we van jou dat je:
  • onze Linux-, Microsoft- en VMware-omgevingen beheert;
  • servers geautomatiseerd inricht door middel van scripts;
  • verbetervoorstellen doet op het gebied van datacenterbeheer en KA;
  • meewerkt aan onze transitie van on premise naar cloud.
Dit ben jij
Of je nou starter bent of al jaren werkervaring hebt, je laat je niet afschrikken door nieuwe technologieën. Je bent nieuwsgierig en pakt graag kansen. Lef en daadkracht zijn je op het lijf geschreven. Je bent een echte aanpakker en werkt graag probleemoplossend. Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en werk je graag samen met collega's.

Daarnaast:
  • heb je minimaal een afgeronde mbo4-opleiding op het gebied van ICT;
  • heb je ervaring met virtualisatieplatformen en enterprise Microsoft- en Linux-omgevingen;
  • heb je kennis van en ervaring met diverse (netwerk)security-oplossingen;
  • heb je kennis van en ervaring met private cloud;
  • is kennis van en ervaring met cloudmigratie een pre.



Afdeling

Je komt te werken op de afdeling ICT Beheer, team Systeembeheer. In dit team gaat de meeste aandacht uit naar het operationeel houden van onze systemen. Samen zorgen we er zo voor dat meer dan 800 collega’s elke dag met plezier hun werk kunnen doen. Daarnaast zijn we druk bezig met de groei en evolutie van onze ICT-omgeving, van een private cloud naar een hybride variant. Het team bestaat uit zo’n 10 medewerkers.


Bedrijfsinformatie

De digitale transformatie - we zitten er middenin. Met ruim 900 professionals werken we aan het beste digitale pensioenplatform, waarop straks miljoenen Nederlanders inzicht in hun pensioen krijgen. We experimenteren met artificial intelligence, chatbots en data analytics. Dat schept interessante kansen voor ICT'ers met ambitie.

Sleutelen aan state-of-the-art technologie is voor ons dagelijkse kost. Interessante projecten genoeg. Denk maar eens aan die enorme financiële datastromen die in goede banen geleid moeten worden. Met Angular, Java en Drupal werken we dagelijks aan betere dienstverlening.

Waarom TKP?
  • De inhoud van ons werk, veel ruimte om met eigen ideeën te komen en energieke collega's die elkaar graag helpen;
  • Veel sportieve en gezellige activiteiten, zoals een wekelijkse bootcamp, fiets- en skiweekenden en een maandelijkse borrel;
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling - van workshops en coaching tot persoonlijk opleidingsplan.
Fijne voorwaarden

De functie is gewaardeerd in schaal 6. Je salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring en bedraagt minimaal € 2.520,92 en maximaal € 3.601,31 op basis van een 38-urige werkweek. Daarnaast krijg je een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 16,7% bovenop je bruto maandsalaris. Je valt onder de cao van onze moeder Aegon, krijgt minimaal 26 vakantiedagen, profiteert van een uitgebreid pakket aan voordelen én krijgt uren voor vrijwilligerswerk.


Contactinformatie

Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv. Je kunt reageren via onze website of via Hero of Aegonnet. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met DirkJan Nijland, manager ICT Beheer, via nijland.dj@tkppensioen.nl of 06-12 21 13 97.

Goed om te weten: we stellen acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs.

Reageer op deze vacature