Projectmanagement Officer

Werkzaamheden

Zorg jij dat ons nieuwe Projectmanagement Office een succes wordt?
Dan zit je bij TKP
goed!

Jij houdt er van projecten goed te laten lopen. Jij zit bovenop de planning en bent knelpunten voor. Jij bent vraagbaak en aanspreekpunt binnen de organisatie. Ben je daarnaast gedreven en flexibel? Dan zijn we erg benieuwd naar je ervaring en motivatie.

Als Projectmanagement Officer heb je ambities op het gebied van projectmanagement en beleidsadvisering. Je faciliteert het (deels nog op te zetten) proces van projectportfolio management. Je komt te werken op ons net opgezette Projectmanagement Office. Je helpt dit kantoor verder te ontwikkelen. Je wordt secretaris van de projectportfolioboard en daarmee hèt aanspreekpunt voor het lijnmanagement over de projecten binnen TKP.

In deze functie verwachten we van jou dat je:
  • een overall planning, waaronder planboard, opzet en bewaakt;
  • agenda en besluitvorming van portfolioboard voorbereid;
  • actie- en besluitenlijsten van de board en het office bijhoudt;
  • projecten voor de afdelingen Procesbeheer, Productservices en ICT ondersteunt;
  • grotere projecten of programma's ondersteunt, zoals het organiseren van kick-off meetings.



Het profiel

Dit ben jij
Je staat bekend om je organiserend vermogen en bent communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk). Daarnaast weet je hoe je daadkrachtig en resultaatgericht moet optreden en neem je natuurlijk initiatief. Je bewaakt de helicopterview, houdt rekening met de organisatie om je heen en bent flexibel. Als laatste heb je gevoel voor data en kennis van de financiële wereld.

Daarnaast:
  • Minimaal afgeronde HBO opleiding, aantoonbaar HBO+ werk- & denkniveau
  • Bij voorkeur enige jaren projectervaring, ondersteund met vakgerichte projectmanagementopleidingen.
  • Bekend met projectmanagementmethodieken zoals Prince2 en/of IPMA



Afdeling

Binnen TKP is de afdeling Projecten & Programma’s verantwoordelijk voor het plannen, uitvoeren en professioneel ondersteunen van grotere projecten binnen TKP Pensioen. Voorbeelden hiervan zijn de overdracht en implementatie van de administratie van nieuwe klanten en de productie van de jaarlijkse pensioenoverzichten (UPO’s).


Bedrijfsinformatie

Als ambitieuze professional zit je goed in Groningen. Zeker als je als bij TKP werkt. Want vanuit Groningen werken we met zo'n 750 collega's aan het beste digitale pensioenplatform. Ruim 3,1 miljoen Nederlanders rekenen op onze dienstverlening. Of het nu gaat om een pensioenuitkering die juist én op tijd is, of om een actueel overzicht van het opgebouwde pensioen.

Welke functie je ook hebt, bij TKP ben je verantwoordelijk voor de klant. Binnen je klantteam heb je dan ook met veel collega's van verschillende afdelingen te maken. Samen met hen ben je aan de slag om de beste resultaten voor onze klanten te bereiken. Hard werken als het moet, een grapje als het kan, maar altijd met plezier. We kennen een informele sfeer zonder dat we de professionaliteit uit het oog verliezen. Daarom vragen we veel van je, maar bieden we ook veel. Bij ons krijg je alle ruimte om jezelf te laten zien. En je krijgt alle kansen om je te ontwikkelen.


Arbeidsvoorwaarden

Daarnaast bieden we:
  • een professioneel werkklimaat
  • een passend salaris met een flexbudget
  • uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • een actieve personeelsvereniging
  • de opleiding basiskennis pensioenen (SPO)



Contactinformatie

Heb je interesse? Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv voor 26 januari 2018. Interne sollicitanten kunnen reageren via Hero/Aegonnet, externe sollicitanten kunnen reageren via onze website. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Manager Projecten & Programma's Arend-Jan Hekkelman, hekkelman.aj@tkppensioen.nl.

Vragen over de sollicitatieprocedure mag je richten aan Nourdin Bourjel, recruiter TKP via: 06-82705916.

Reageer op deze vacature