Frontoffice specialist deelnemersdesk

Werkzaamheden
In deze dynamische functie onderhoud je actief contacten met onze klanten.
Het team van de deelnemersdesk informeert deelnemers aan een van onze pensioenfondsen over uiteenlopende zaken, zoals opgebouwde en te bereiken pensioenrechten, gevolgen bij echtscheiding of samenwonen en flexibiliseringsmogelijkheden. Als Frontoffice specialist op deze afdelingen beantwoord je zelfstandig vragen die telefonisch, via de e-mail of per post binnenkomen.

Jouw profiel
Je bent een teamplayer en werkt graag samen naar een goed resultaat. Naast een gezonde dosis enthousiasme beschik jij over zeer goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Je hebt cijfermatig inzicht en kunt goed overweg met geautomatiseerde systemen en het Officepakket. Als professional ben je verantwoordelijk voor de tevredenheid van onze klanten. Je bent kritisch, nieuwsgierig en bereid om in je eigen ontwikkeling en die van TKP te investeren. Kennis van pensioenen en sociale verzekeringen en ervaring in een Frontoffice functie is een pre.

Contactgegevens
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marijn Storm via 050-5829877. Interne sollicitanten kunnen solliciteren via Hero, externe sollicitanten kunnen uitsluitend reageren via de website tot en met uiterlijk 3 juli 2017.

Reageer op deze vacature