Lefier | medewerker klantencontactcentrum (KCC)

Wij zijn op zoek naar een collega voor het Klant Contact Centrum voor de functie van:

medewerker klantencontactcentrum (KCC) 

24 uur per week (het betreft een tijdelijke functie voor de duur van een jaar) 

Wie ben jij? 

  • Je helpt graag mensen en ziet het als een uitdaging om de klantverwachting te overtreffen.
  • Je hebt serviceverlening hoog in het vaandel staan.
  • Je bent klantgericht en communicatief zeer sterk.
  • Je werkt accuraat en kunt goed plannen.
  • Je kent het klantsysteem Umbrella en bij voorkeur ook het programma Empire.
  • Je werkt resultaatgericht, neemt je verantwoordelijkheid en kunt goed samenwerken.
  • Je bent in staat om een analyse van de klantvraag te maken en daarmee een antwoord  of oplossing te bieden waarmee de klant geholpen is.

Jij hebt

  • Minimaal een VMBO-MBO werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur ervaring met klantcontact en verhuurwerkzaamheden.

Wat ga je dagelijks doen?

  • Je handelt op een klantvriendelijke, dienstverlenende en professionele wijze vragen en meldingen van klanten af (inclusief de administratieve afhandeling). Deze vragen kunnen telefonisch, per e-mail of via de post binnenkomen. Je maakt hierbij gebruik van de digitale kennisbank. 
  • Je plant de afhandeling van eerstelijns klacht- en storingsmeldingen in. Voor meer complexe vragen, de tweede- en derdelijns klacht- en storingsmeldingen,  verwijs je door naar een deskundige. 
  • Je denkt proactief mee met het actualiseren van de vraagboom in de kennisbank. 

Het team klantcontactcentrum (KCC)

Bij Lefier is het klantcontact een strak proces waarbij goede kwaliteit van klantcontact en persoonlijke herkenning van de klant centraal staan. Het KCC behandelt het merendeel van de klantvragen, zoals reparatieverzoeken en vragen over het verhuurproces. Ook verbindt het relaties door naar de juiste medewerkers van Lefier. Dit doet het KCC via meerdere klantcontactkanalen, zoals bijv. telefoon en e-mail. Om alle vragen juist, tijdig en volledig te kunnen beantwoorden, bundelt het KCC de kennis van andere afdelingen in een kennisbank. Het KCC bestaat uit een manager, een adviseur, medewerkers KCC en een managementassistent. In totaal omvat het team 33 medewerkers.

Wat bieden wij?

Een leuke baan in een fijn team voor 24 uur per week. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten. De functie van medewerker KCC  is ingeschaald in schaal F.

Wil je meer weten?

Wil je meer weten over Lefier, kijk op www.lefier.nl.

De visie van Lefier kun je zien op: https://www.youtube.com/watch?v=EfE5y0ANvbY  

Voor informatie over deze functie, kun je contact opnemen met Lindy Chmayssani, manager Klant Contact Centrum, telefoonnummer 06 - 51 58 26 88.

Op de volgende momenten is zij hiervoor beschikbaar op:

Vrijdag 19 mei               : 09.00 - 10.00 uur

Wil je solliciteren? 

Herken je je volledig in het profiel?  Dan nodigen we je uit om te solliciteren! Je sollicitatiebrief met CV kun je mailen vóór 24 mei 2017 naar solliciteren@lefier.nl, ter attentie van Lindy Chmayssani, manager Klant Contact Centrum.

Vermeld in het onderwerp van de mail het vacaturenummer: 2017-11. We horen graag via welk medium je deze vacature hebt gevonden. Wil je dit vermelden in je sollicitatiebrief?  

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 31 mei op onze vestiging in Groningen.