Gemeentelijk Woningbedrijf Ameland | Medewerker klantcontacten,

Wij zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de functie van: Medewerker klantcontacten, Gemeentelijk Woningbedrijf Ameland (m/v)

Wij zoeken een zelfstandige ondersteuner! Wie wil samen met het team van het Gemeentelijk Woningbedrijf Ameland uitvoering geven aan het verhuren en beheren van, in de toekomst, bijna 300 huurwoningen. Functie is voor 21,6 uur per week (0,6 fte).

Vanuit een aanpassing in onze organisatie is een nieuwe functie ontstaan, Medewerker Klantcontacten GWA. Wij zijn daarom op zoek naar een collega voor deze uitvoerende functie. Ons doel is om in de komende 4 jaar tenminste 40 nieuwe huurwoningen te gaan realiseren. Voor ons huidige woningbezit ligt er de ambitie om te onderzoeken hoe we de woningen verder gaan verduurzamen.

Je bent als medewerker klantcontacten verantwoordelijk voor het uitvoeren van de inschrijvings-, wonen- en verhuurprocessen en afwikkeling van de klantvragen binnen het team GWA en verricht in deze solofunctie alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van Wonen en Verhuur voor het GWA.

Wat ga je doen:

  • Eerste aanspreekpunt zijn voor de huurders van GWA
  • Uitvoering geven aan de processen van:
  • Woningzoekendenregistratie
  • Mutatie
  • Woonruimteverdeling
  • Verhuur
  • Huurverhoging
  • Administratieve afwikkeling van bovenstaande processen
  • Uitvoerder van het bewonerscontact en –participatie
  • Ondersteunt de coördinator GWA bij het opstellen van beleidsnotities.

Functie-eisen:

  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau op het terrein van bijvoorbeeld sociaal juridische dienstverlening,
  • Je hebt kennis van huurrecht, kennis van NCCW Bis Noa is een pré.
  • Je weet in begrijpelijke taal, mondeling en schriftelijke, je ideeën en meningen aan anderen duidelijk te maken. Je weet hoe je aansluiting vindt bij onze huurders en beschikt over mensenkennis.
  • Je bent bereid vijf dagen per week te werken.
  • Je bent te omschrijven als ondernemend, resultaatgericht, integer, omgevingsbewust en een teamplayer.

Arbeidsvoorwaarden

Afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring bieden wij je een salaris van minimaal € 1.401,00 en maximaal € 2.025,60 (schaal 8) bruto per maand op basis van 21,6 uur p.w. (salarispeil januari 2018). Als werknemer van de gemeente Ameland is de CAR/UWO van toepassing en ben je verzekerd van goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder in ieder geval ruime opleidingsmogelijkheden en het Individueel Keuze Budget (17,05% bovenop het brutoloon). (Willen) wonen op Ameland is een pré.

Meer informatie

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Iwan Valk via telefoonnummer 06-53717217 onder kantoortijden. Heb je vragen rondom de sollicitatieprocedure? Dan kun je contact opnemen met Arina Rispens, P&O-adviseur a.i. via telefoonnummer 06-40505874 op woensdag 17 of 24 juli tussen 9.00 en 14.00 uur.

Interesse?

Je kunt solliciteren door jouw motivatie en cv vóór 1 augustus in te sturen via de website van Werken in Friesland. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op woensdag 14 en 21 augustus. Voor de planning van de gesprekken verzoeken we je het aan te geven in je sollicitatiebrief als je op vakantie bent op één van beide data.

Acquisitie

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. De gemeente Ameland aanvaardt geen ongevraagde hulp van bureaus voor deze vacature. Toegestuurde cv’s van een of meer kandidaten door bureaus aan de gemeente Ameland zonder zoekopdracht van de afdeling P&O worden gezien als eigendom van de gemeente Ameland. Er zal geen vergoeding worden betaald in geval de kandidaat ingehuurd wordt door de gemeente Ameland als gevolg van deze verwijzing of via andere middelen.