Rijksdienst voor Ondernemend Nederland

Medewerker Basisregistratie

Functie omschrijving

Heb jij kennis op het gebied van de uitvoering van de I&R (Identificatie en Registratie) regeling(en) en vind je het leuk om de registers met klantgegevens voor RVO en andere overheidsdiensten actueel te houden, dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij zorgt voor actuele registers met klantgegevens, zodat alle diensten een stevige basis hebben waarop ze de wet- en regelgeving correct kunnen uitvoeren. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van alle voorkomende werkzaamheden op het gehele terrein van de verificatie en beoordeling van gegevens. Tevens voer je controles uit en maak je selecties uit databanken. Je handelt de redelijke routinematige correspondentie af en bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en doet voorstellen ter verbetering daarvan.

Functie-eisen

Je hebt MBO werk- en denkniveau. Je bent enthousiast, dienstverlenend en je beschikt over communicatieve en sociale vaardigheden.

Je hebt aantoonbare ervaring in:

  • Het verifiëren van geregistreerde en te registreren gegevens;
  • Het verwerken van signalen/mutaties in de registers;
  • Het uitvoeren van kwaliteitscontroles;
  • Het signaleren van afwijkingen en fouten, zoeken van de reden hiervan en zonodig opvragen van (aanvullende) informatie;
  • Het formuleren van een voorstel tot correctie;
  • Het maken van een voorstel voor de benodigde follow-up;
  • Het in de administratie verwerken van opgelegde sancties;
  • Het vormen van dossiers en vastleggen van informatie incl. gemaakte afspraken in het dossier;
  • Het beantwoorden van vragen van klanten naar aanleiding van de correspondentie en geven van uitleg over de te volgen procedure; het zonodig doorverwijzen naar specialisten
  • Het beoordelen van verzoeken en eventueel retourneren bij niet voldoen aan de gestelde eisen;
  • Het behandelen van correspondentie van klanten en het uitvoeren van verzoeken tot herstel;
  • Het zowel telefonisch als schriftelijk beantwoorden van dossiergebonden vragen van ondernemers en afnemers.

Competenties:

  • Plannen en organiseren
  • Proactief
  • Klant- en servicegericht
  • Teamplayer
  • Flexibel en stressbestendig
  • Communicatieve vaardigheden

Arbeidsvoorwaarden

Salaris: €2422,- tot €3157,- bruto per maand
Dienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd
Uren per week: 36 tot 36 uur per week

Overige arbeidsvoorwaarden

Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Bijzonderheden

Na sluitingsdatum zal de vacaturetekst en de gegevens van de vacaturehouder online niet meer zichtbaar zijn. Om te voorkomen dat je deze moet opvragen, verzoeken wij je de vacaturetekst te downloaden en te bewaren.

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)

Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat streeft ernaar een werkgever te zijn waar iedere medewerker, ongeacht leeftijd, sekse, geaardheid, etnische afkomst en arbeidsbeperking, voor wil werken. Werken aan maatschappelijke vraagstukken in divers samengestelde teams maakt ons effectiever, innovatiever en het werk leuker.

Kansen voor Nederland, kansen voor jou.

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en   optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.

Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

KAI/afdeling Informatie/Basisregistratie Agrarisch

De directie Klant, Advies en Informatie kijkt van buiten naar binnen. We zorgen dat de informatie bij de klant terecht komt: begrijpelijk, toegankelijk, actueel en via de juiste kanalen. Ervaringen, inzichten en vragen van klanten laten we terugkomen in de organisatie. We adviseren over communicatie en digitale dienstverlening en zorgen voor de registratie van gegevens en datamanagement. Voor ons staat de klant voorop. Met ons werk en samen met ketenpartners en collega’s werken we aan het realiseren van een toonaangevende relatie met ondernemend en innoverend Nederland.

Het team Basisregistratie Agrarisch houdt o.a. de registers voor I&R (Identificatie en Registratie) en mestwetgeving actueel. Het team bestaat uit mensen die nauwkeurig werken hoog in het vaandel hebben, tevens werken zij binnen de gestelde kaders zeer klantgericht. Voor I&R houden we onder meer gegevens bij voor runderen, schapen & geiten en paarden en houden we het register voor UBN (Uniek Bedrijfs Nummer) actueel.


Reageer op deze vacature