Rijksdienst voor Ondernemend Nederland

Medewerker Administratie Crediteuren

Functie omschrijving

Als medewerker administratie schaal 8 ben je werkzaam binnen het team Financieel Diensten Centrum 3 (FDC). Daarbij verzamel, registreer en verwerk je financiële gegevens van RVO. Je ondersteunt bij periodieke afsluitingen en rapportages uit de verschillende financiële systemen. Daarnaast signaleer je relevante knelpunten en denk je mee in oplossingen. Ook werk je nauw samen met je directe collega's en zorg je voor afstemming met relevante partijen binnen de afdeling. Je bent aanspreekpunt voor het beantwoorden van vragen op het eigen werkgebied. je zult met name aan de slag gaan met Inhuur-facturatie, waardoor je veel contact zult hebben met externe leveranciers

Taken binnen cluster Crediteuren zijn onder andere:

  • Voorbereiden Betalingen.
  • Beheren mailbox Crediteuren.
  • Factuurafhandeling.
  • Beoordeling verlegde BTW.
  • Aanleveren input voor rapportages, zoals jaarlijkse opgave IB 47.
  • Onderhouden van contacten met (buitenlandse) leveranciers.

Functie-eisen

  • Binnen RVO vinden we het belangrijk dat medewerkers klantgericht zijn, deskundig en kostenefficiënt werken en streven naar optimale in- en externe samenwerking.
  • Je hebt een relevante MBO opleiding op het gebied van administratieve regelgeving en (overheids)financiën.
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
  • Je bent accuraat en hebt een pro-actieve houding.
  • We verwelkomen heel graag een echte teamplayer die tevens heel zelfstandig kan werken. Tot slot: Kennis van en ervaring met eBS Oracle is een must.

Je beschikt aantoonbaar over de volgende competenties:

  • Accuraat werken
  • Klantgerichtheid
  • Integriteit
  • Voortgangscontrole
  • Samenwerken
  • Zelfontwikkeling
  • Stressbestendigheid

Arbeidsvoorwaarden

Salaris: €2817,- tot €3782,- bruto per maand
Dienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd
Uren per week: 28 tot 36 uur per week

Overige arbeidsvoorwaarden

Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Bijzonderheden

Wij volgen gedurende de context van Corona de richtlijnen van het kabinet over thuiswerken. We sorteren zo veel mogelijk voor op hybride werken na de Corona periode. Bij RVO willen we zoveel mogelijk plaatsonafhankelijk werken. Dit betekent dat je als uitgangspunt vanaf iedere locatie je werk kunt doen (vanuit huis, op een andere locatie en/of op kantoor). RVO verwacht van jou wel dat je bereid bent om naar kantoor te komen wanneer dit nodig is voor de uitvoering van je werk. Wij verwachten dat je in deze functie gemiddeld 1 a 2 dagen per week op de RVO-vestiging in Assen wordt verwacht.

Na sluitingsdatum zal de vacaturetekst en de gegevens van de vacaturehouder online niet meer zichtbaar zijn. Om te voorkomen dat je deze moet opvragen, verzoeken wij je de vacaturetekst te downloaden en te bewaren.

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)

RVO is een inclusieve werkgever die diversiteit omarmt. We maken ons hard voor gelijke kansen voor iedereen, ongeacht huidskleur, afkomst, religie, nationale afkomst, seksuele geaardheid, leeftijd, staatsburgerschap, burgerlijke staat, beperking of genderidentiteit. We streven ernaar om onze verschillen optimaal te benutten zodat we creativiteit, innovatie en talentontwikkeling kunnen stimuleren.

Kansen voor Nederland, kansen voor jou.

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen adviseren over de toepassing van wet- en regelgeving en handelen bezwaar en beroepen af binnen de ruimte die wet- en regelgeving biedt. Ook zijn ze betrokken bij het opstellen van nieuwe wet- en regelgeving.

En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.

Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

FiFZ/F&C/FDC3/Crediteuren

De stafafdeling Financiën en Control (F&C) ondersteunt (het management van) RVO door het leveren van de juiste informatie voor de interne en externe sturing van RVO, en door het management in staat te stellen de gestelde doelen te behalen.

De afdeling F&C bestaat uit vier domeinen. De organisatie is ingericht op optimale integratie van de werkzaamheden binnen en tussen de werkdomeinen om effectieve en efficiënte processen en dienstverlening in te richten

Het domein Beleidsadministatie is verantwoordelijk voor de administratie, betaling, inning en verantwoording van alle verplichtingen, uitgaven, heffingen en vorderingen die RVO namens opdrachtgevers uitvoert. De totale stroom aan verplichtingen en betalingen omvat meerdere miljarden euro's. De beleidsadministratie is een kas/verplichtingen administratie. Dit domein heeft twee teams.

Het domein Control omvat één team en is verantwoordelijk voor business control en de concern producten van F&C.

BI & Data is het team dat zich richt op Business Informatie en Data-analyse en is het vierde domein binnen F&C.

Het meest omvangrijke domein is het Financieel Diensten Centrum (FDC) van F&C. Het FDC bestaat uit drie teams. Het FDC zorgt voor een tijdige en kwalitatief hoogwaardige baten/lasten administratie voor RVO (omvang ruim € 525 miljoen) en de financiële informatieverstrekking. Het FDC is verantwoordelijk voor de afsluitingsprocessen en de jaarrekening. Dit domein omvat naast de traditionele administratieve taken ook een cluster dat ERP control borgt, de borging van integratie van tijdschrijven en HR-beheer, project- en omzetbeheer, Business Informatie (BI) en Kwaliteitsborging. Tevens is financial control in dit domein opgenomen.

F&C investeert stevig in de ontwikkeling van medewerkers. Sleutelbegrippen zijn professionaliteit, werken van buiten naar binnen, samenwerken en flexibiliteit.


Reageer op deze vacature