Rijksdienst voor Ondernemend Nederland

Managementondersteuner

Functie omschrijving

Vanuit de managementpool van RVO ondersteun je de (afdelings- en team)managers van RVO. In deze functie ontzorg je het management. Waar moet je hierbij zoal aan denken? Agenda en afsprakenbeheer, behandelen van telefoon en poststukkenstroom, beheer mailbox, plannen van vergaderingen en soortgelijke bijeenkomsten. Ook fungeer je als vraagbaak voor management en medewerkers. Daarnaast heb je taken met betrekking tot het inkoopproces en treed je op als centrale behoeftesteller. Waar nodig word je flexibel ingezet binnen andere managementteams en/of vervang je andere managementondersteuners bij afwezigheid.

Functie-eisen

Je hebt een opleiding op MBO+ of MBO 4 nivo. Naast aantoonbare kennis en werkervaring als Management Ondersteuner heb je ook ervaring met financiele werkzaamheden en ben je bekend met administratieve procedures en voorschriften. Je kunt goed overweg met Office en andere digitale systemen zoals Webex en MS-Teams of je kunt het je snel eigen maken. Het plannen en organiseren gaat je goed af waarbij je altijd de juiste prioriteiten weet te stellen. Je hebt goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden en je bent sterk in samenwerking en een echte teamplayer. We verwachten een zelfstandige, flexibele houding en bereidheid om werkzaamheden van anderen over te nemen. Daarnaast ben je klantgericht, proactief, verbindend, deskundig, sterk in het plannen/organiseren van jouw werkzaamheden en samenwerken waarbij je bezit een goede dosis organisatie sensitiviteit bezit. Je wordt locatieonafhankelijk ingezet. Bij RVO willen we zoveel mogelijk plaatsonafhankelijk werken. Dit betekent dat je als uitgangspunt vanaf iedere locatie je werk kunt doen (vanuit huis, op een andere locatie en/of op kantoor). RVO verwacht van jou wel dat je bereid bent om naar kantoor te komen wanneer dit nodig is voor de uitvoering van je werk.

Competenties:

  • Klantgericht
  • Samenwerken
  • Plannen en Organiseren
  • Voortgangscontrole
  • Flexibiliteit
  • Organisatie-sensitiviteit

Arbeidsvoorwaarden

Salaris: €2482,- tot €3097,- bruto per maand
Dienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd
Uren per week: 32 tot 36 uur per week

Overige arbeidsvoorwaarden

Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Bijzonderheden

RVO ondersteunt het ‘hybride werken’. Ons uitgangspunt is, dat je vanaf iedere locatie je werk kunt doen (vanuit huis, op kantoor of elders). Jouw aanwezigheid op de RVO-vestiging  zal in nader te omschrijven situaties echter gewenst kunnen zijn. 

Na sluitingsdatum zal de vacaturetekst en de gegevens van de vacaturehouder online niet meer zichtbaar zijn. Om te voorkomen dat je deze moet opvragen, verzoeken wij je de vacaturetekst te downloaden en te bewaren.

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)

RVO is een inclusieve werkgever die diversiteit omarmt. We maken ons hard voor gelijke kansen voor iedereen, ongeacht huidskleur, afkomst, religie, nationale afkomst, seksuele geaardheid, leeftijd, staatsburgerschap, burgerlijke staat, beperking of genderidentiteit. We streven ernaar om onze verschillen optimaal te benutten zodat we creativiteit, innovatie en talentontwikkeling kunnen stimuleren.

Kansen voor Nederland, kansen voor jou.

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen adviseren over de toepassing van wet- en regelgeving en handelen bezwaar en beroepen af binnen de ruimte die wet- en regelgeving biedt. Ook zijn ze betrokken bij het opstellen van nieuwe wet- en regelgeving.

En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.

Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

FiFz/Facilitaire Zaken/Managementondersteuning 1

Het team Management Ondersteuning valt onder de afdeling Facilitaire Zaken. De twee MO teams hebben gezamenlijk circa 80 medewerkers verdeeld over 5 locaties. Vanuit deze MO teams zetten wij jou in bij een afdeling of team als Management Ondersteuner. Binnen de doelstelling van RVO draagt de afdeling Facilitaire Zaken bij aan een effectieve ondersteuning van het primaire proces door een professionele, innovatieve en vooral een pro actieve houding. De afdeling Facilitaire Zaken bestaat verder uit de teams Advies & Regie, Inkoopplein & Documentaire Informatie Voorziening.


Reageer op deze vacature