Secretaresse

Het Autisme Team Noord-Nederland (ATN) van Jonx is een onderdeel van het cluster Jonx Autisme. Het ATN biedt specialistische ambulante diagnostiek en behandeling aan kinderen en volwassenen met een autisme spectrumstoornis, hun gezinsleden en andere betrokkenen. We hebben vestigingen in Drachten, Groningen en Hoogeveen. Vernieuwing van behandelvormen, samenwerking met anderen en wetenschappelijk onderzoek staan hoog in ons vaandel. Het ATN Groningen heeft het keurmerk TOPGGz.

Wie zoeken wij?

We zijn voor onze locatie in Hoogeveen zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste secretaresse voor 24 - 28 uren per week.

Je bent in het bezit van de opleiding tot secretaresse en hebt ervaring in een soortgelijke functie. Je hebt kennis van en ervaring met mijnQuarant, het EPD, WORD en Excel. Daarnaast heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal, kan je zorgvuldig omgaan met vertrouwelijke gegevens, kun je zowel in teamverband als zelfstandig werken en heb je een flexibele instelling.

Tot slot ben je collegiaal, klantvriendelijk, representatief, accuraat, betrouwbaar en sociaal vaardig. Tevens kun je goed plannen, coördineren en prioriteitenstellen.


Wat houdt de functie in?

  • Het verrichten van balie en telefoonwerkzaamheden, zoals het telefonisch praktische informatie verstrekken aan patiënten en verwijzers.
  • Verwerken van patiënten mutaties in mijnQuarant.
  • Het uitvoeren van administratie, registratie - en archiefwerkzaamheden.
  • Verwerken van alle voorkomende correspondentie.
  • Het voorbereiden, notuleren en verder uitwerken van diverse overlegsituaties.
  • Zorgdragen voor de uitvoering / bewaking van alle overige secretariële werkzaamheden.
  • Het bieden van secretariële ondersteuning aan de teamleider, behandelaren en werkgroepen.

Wat bieden wij?

Het betreft wegens vervanging bij ziekte een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van zes maanden. Het salaris is ingedeeld in FWG-functiegroep 35 conform de cao GGZ.

Daarnaast bieden wij jou een uitgebreid pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk bijvoorbeeld aan het fietsenplan - tegen een scherp tarief een fiets aanschaffen met fiscale voordelen - en de mogelijkheid om een goedkoop fitnessabonnement af te sluiten. Ook zijn er fiscale voordelen voor het aanschaffen van een mobiele telefoon, tablet of een laptop en krijg jij de mogelijkheid om korting te ontvangen bij (zorg) verzekeringen. Tevens biedt Lentis de mogelijkheid om deel te nemen aan aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

Aan het einde van het jaar krijg jij bij Lentis tevens een eindejaarsuitkering. Deze kun je desgewenst gebruiken om de cao-vergoeding voor woon-werkverkeer te verhogen.

Vragen? Bel ons en wij vertellen je graag meer.

Nadere informatie is verkrijgbaar bij Anneke van Diermen (teamleider algemene zaken) via 06-23123486.

Geïnteresseerd?

Online solliciteren is mogelijk tot en met zondag 28 juli aanstaande.

De gesprekking vinden plaats op maandag 2 september aanstaande.

Ondervind je problemen met het online solliciteren? De Helpdesk HR helpt je graag verder op weg en is bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 13:00 uur via 050 - 4097007.

Voor deze vacature wordt zowel in als extern geworven waarbij de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang geniet.


Reageer op deze vacature