Verpleegkundige in de wijk

We kijken naar je uit!

Voor onze cliënten in de wijzorg zijn we op zoek naar verpleegkundige in de wijk voor ons team in Assen en omgeving.

Wil je weten hoe onze huidige medewerkers het vinden om bij Interzorg te werken kijkdan naar hun verhaal op www.interzorg.nl/ontdekwijkzorg

Wat ga je doen?

Als Verpleegkundige in de wijkzorg bied jij onze cliënten optimale zorg inhun eigen omgeving. Je gaat op route door de wijken weet wat de cliënt van jou nodig heeft. Veranderingen in zorgvraag worden door jou gesignaleerd, je verzorgt, stimuleert en ondersteunt de cliënt en haar familie. Daarbij zet je net dat stapje extra om de kwaliteit van leven voor jouw cliënten zo goed mogelijk te laten zijn.

Als verpleegkundige ondersteun je het takenpakket van de wijkverpleegkundige in de wijkzorg. Je werkt samen met je collega's in een zelfsturend team. Ieder team is zelf verantwoordelijk voor de coördinatie, bedrijfsvoering, kwaliteit en planning van zorg en wordt hierin goed begeleid door een regieverpleegkundige.

Als verpleegkundige in de wijk wordt ook van je verwacht dat je ondersteundbij de wijkverpleegkundige en administratieve taken.

Wie ben jij?

Zoals onze collega Annet aangeeft in haar verhaal zijn we op zoek naar collega's die zelfstandig kunnen werken. Die van improviseren houden, die het leuk vinden om met de cliënt in contact te zijn. En niet bang zijn om een uitdaging uit de weg te gaan. Ervaring in de wijkzorg is niet verplicht, maar wel een pré.

Tot slot hebben wij de volgende vacature-eisen:

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding verpleegkunde met een BIG-registratie;
  • Je beschikt over een rijbewijs en bent in bezit van een auto
  • Je hebt inzicht in de sociale kaart en onderhoudt dit.
  • Je onderhoudt het vereiste kennisniveau (vakgebied) en ontwikkelingen op verpleegkundig gebied
  • Je werkt alle voorkomende diensten werken (geen nachtdiensten)
  • Interzorg als jouw nieuwe werkgever

Bij Interzorg wordt gelachen en geleefd. Wij investeren in de vitaliteit en inspiratie van onze medewerkers, zodat zij mensen kunnen ondersteunen hun eigen leven voort te zetten. We zijn immers allemaal mensen met een verhaal. We zijn een duurzame werkgever: we zorgen voor elkaar, onze omgeving en onze toekomst door bijvoorbeeld duurzaam te bouwen, bewust in te kopen, slimmer werken en te kijken naar duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Samen met jouw leidinggevende geef jij invulling aan jouw werkplezier, jouw ontwikkeling en jouw persoonlijke groei.

Jouw salaris wordt afgestemd op je meegebrachte kennis en kunde in combinatie met de functie(verantwoordelijkheden). Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, bestaande uit een goede pensioenvoorziening en een meerkeuzesysteem van arbeidsvoorwaarden.

We hebben het volgende voor je geregeld:

  • Trainingen en opleidingen via de online leeromgeving van Pynter;
  • Mogelijkheden om met korting te sporten;
  • De mogelijkheid om verlof te sparen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Pensioenopbouw bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Onregelmatigheidstoeslag (tot 60%);
  • Een tablet en telefoon in bruikleen.

Het overleggen van een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) maakt deel uit van de aanstellingsprocedure.

Wil je meer weten?

Dan kan je contact opnemen met Anneke Kloosterman - van de Belt (Zorgmanager).

Telefoonnummer: 06 22286782

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.