Secretaresse Dienstverlening

Stadskanaal: een gemeente waar iedereen, van jong tot oud, zich op zijn plek voelt. Waar ruimte is voor pioniers en het experiment.  Het karakter van onze gemeente en haar inwoners typeert zich het beste als nuchter en een mentaliteit van gewoon doen. Onze aanpak is er één van gezonde lef en handen uit de mouwen. Nait soez’n, moar doun.

Wij zoeken een organisatorisch talent en aanpakker op wie wij een groot beroep kunnen doen qua flexibiliteit en doortastend vermogen.
Houd je van een afwisselende, boeiende maar ook hectische werkomgeving en is taalvaardigheid jouw ding? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Secretaresse Dienstverlening (0,78fte)

De gemeentelijke organisatie bestaat uit drie afdelingen: Maatschappelijke Zaken, Ruimtelijke Ontwikkeling & Beheer en Dienstverlening. De organisatie bestaat uit ongeveer 250 medewerkers.
De secretaresse zal in de basis werkzaamheden uitvoeren voor de manager en teamleiders van de afdeling Dienstverlening, maar organiseert ook de vergadering van het management team en ondersteunt bij diverse commissies. 

Wat ga je doen?

  • Je verricht administratieve en secretariële werkzaamheden voor de manager Dienstverlening, zoals agendabeheer, voorbereiding overleggen en archivering. Deze werkzaamheden verzorg je ook voor de wekelijkse vergadering van het   managementteam. Ook complexere secretariële taken komen bij jou terecht;
  • je notuleert bij teamleiders-overleggen en andere overstijgende overleggen;
  • je verricht de ambtelijke secretariaatswerkzaamheden voor de Ondernemingsraad en notuleert bij de OR-overleggen.Maandelijks bied je secretariële ondersteuning bij de participatieraad;
  • voor de overleggen tussen portefeuillehouders en afdelingsmanagers regel je de voorbereiding van de overleggen. Je vraagt de agendapunten op, stelt de agenda’s op en verstuurt stukken;
  • voor de commissie rechtsbescherming verzorg je eveneens de ontvangstbevestigingen, agendering en het versturen van stukken.

Wat breng je mee?

  • HAVO/MBO-4, opleiding, aangevuld met een opleiding tot secretaresse;
  • werkervaring in een vergelijkbare secretariële functie;
  • gevoel voor bestuurlijke verhoudingen;
  • flexibele inzetbaarheid in verband met onderlinge vervanging;
  • goede kennis van het volledige officepakket;
  • zelfstandigheid, initiatief, loyaliteit, integriteit en verantwoordelijkheidsgevoel.

Wat bieden wij

Een interessante, verbindende functie waarin veel uitdaging zit. De functie is ingedeeld in schaal 6. Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het bruto maandsalaris minimaal € 1.814,-  (aanloopschaal 5) en maximaal € 3.082,- (bij toekenning uitloopperiodieken in functieschaal 6 , salarisnorm 1 oktober 2020) op basis van fulltime functievervulling. Tevens kent de gemeente moderne arbeidsvoorwaarden, waaronder een individueel keuze budget en opleidingsmogelijkheden. Het betreft een structurele functie voor 28 uur (0,78 fte). Aanstelling is in eerste instantie voor een jaar en wordt bij wederzijdse tevredenheid omgezet naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Informatie

Als je vragen hebt over de functie, kun je contact opnemen met Albert Harm Grooten, manager Dienstverlening, (0599) 631 631. De interne en externe wervingsprocedure vindt gelijktijdig plaats. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang.

Sollicitatie

Spreekt dit je aan? Stuur dan tot uiterlijk 13 december 2021 je motivatie en cv (in Word of PDF), onder vermelding van vacaturenummer 95290, naar gemeente@stadskanaal.nl. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 21 december 2021.

Stadskanaal pakt aan!