Administratief medewerker Inkomensdienstverlening | 1 fte | In eerste instantie van 17 juli 2017 tot 1 januari 2018

Ben jij die administratieve kracht die goed is met cijfers en wil jij onderdeel zijn van een afdeling waar iedereen bereid is elkaar te helpen en waar successen gevierd worden? Aarzel dan niet en reageer.

 

De administratief medewerker Zelfstandigen verricht alle backoffice-activiteiten in de primaire processen.

Taken:

  • het verwerken van besluiten
  • het verrekenen van inkomsten uit zelfstandigheid
  • het verrichten van administratieve onderzoeken
  • het verzorgen van uitkeringsadministratie
  • debiteuren- en kredietbeheer en
  • overige administratieve /ondersteunende werkzaamheden.

Plek in de organisatie:

Binnen de directie Inkomensdienstverlening zijn 12 afdelingen verantwoordelijk voor de financiële dienstverlening binnen het concern van de gemeente Groningen. Een van deze afdelingen is de afdeling Zelfstandigen en kwaliteit en bestaat uit twee verschillende teams.

Het team Zelfstandigen is verantwoordelijk voor het uitvoeren van de regelgeving rond startende, gevestigde en beëindigde zelfstandigen.

Het team Kwaliteit ondersteunt de uitvoerende afdelingen in het borgen en bevorderen van kwaliteit.

Opleidingsniveau en werkervaring

-          MBO  opleiding

-          Financiële kennis en ervaring

-          Kennis  van relevante wet- en regelgeving

-          Ervaring met GWS

-          Ervaring met de doelgroep Zelfstandigen

 

 

Competenties

 

Resultaatgericht | We vinden het als team belangrijk om samen de vastgestelde doelen te halen en steeds beter te worden. Als het nodig is, wordt er van jou gevaagd er een tandje bij te doen. Daarbij vieren we de successen ook gezamenlijk.

Nauwkeurig | Nauwkeurigheid is vereist omdat je werkt met gegevens  van klanten.

Communicatief | Als  team houden we elkaar scherp in onze samenwerking door elkaar te informeren en waar nodig elkaar op een constructieve manier aan te spreken

Teamspeler | We zijn binnen het team Zelfstandigen individueel verantwoordelijk voor ons werk maar ook gezamenlijk.

Salaris:

Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 2.913,-  bruto per maand bij een fulltime dienst- verband (indicatieve functionele schaal 7).

 

Informatie:

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Kor van Dijk, nummer  (050) 367 5341.

Reageren

Ben je geïnteresseerd stuur dan uiterlijk 23-06-2017 je motivatiebrief en CV naar matchpunt@groningen.nl o.v.v. vacaturenummer 2017.00107.

  

Deze vacature wordt gelijktijdig opengesteld voor voorrangs-, interne en externe kandidaten, waarbij voorrangs-, en interne kandidaten voorrang hebben.