19.012 Financieel adviseur (36 uur per week)

Ben je zowel sterk op de cijfers als op de relatie? En lijkt het je leuk om bij de gemeente Emmen te werken?

Dan is deze baan iets voor jou!

De gemeente Emmen is voor het team Account, Beleid en Bedrijfsvoering Sociaal Domein (ABS) op zoek naar een

Financieel adviseur (36 uur per week)

Vacaturenummer: 19.012

 

Wat ga je doen?

De nadruk van de werkzaamheden van financieel adviseur ligt op het maken van analyses en prognoses ten aanzien van Jeugd en WMO. Je maakt uitgebreide analyses waar je de diepte ingaat en analyseert regelmatig bijzonderheden. Hierover ga je in overleg met de accountmanagers, functionele coördinatoren, medewerkers van Stichting de Toegang, medewerkers bedrijfsvoering en de financieel administratief medewerkers. Je kijkt in overleg met het management welke managementinformatie hiervoor nodig is en zorgt dat deze beschikbaar komt.

Je levert de benodigde (financiële) informatie aan de adviseur bedrijfsvoering voor de uitvoering van de dagelijkse activiteiten en aan de teamleider om eventueel bij te kunnen sturen. Daarnaast lever je informatie aan de financiële consulenten. Ook lever je informatie aan de adviseur bedrijfsvoering voor een optimale ondersteuning aan de teamleider en aan de financieel adviseur om kritisch mee te kijken naar de opgestelde prognoses.

Welke competenties vinden wij belangrijk?

Voor deze functie vinden wij de volgende competenties belangrijk: analytisch vermogen, signaleren van problemen, visie, inlevingsvermogen, overtuigingskracht en initiatief.

Wat vragen wij?

  • Minimaal een Hbo-opleiding op het gebied van bijvoorbeeld bedrijfseconomie of bedrijfskunde;
  • Kennis van Jeugdhulp en Wmo is een pré;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als data analist;
  • Affiniteit met SQL, Python en BI gerelateerde tools als Tableau en Alteryc is een pré of de bereidheid om deze kennis op te doen.

Wat kunnen wij je bieden?

We investeren veel in het verrijken van kennis en vaardigheden van medewerkers en maken samen met jou je persoonlijk ontwikkelplan. Het aan de functie verbonden salaris bedraagt minimaal € 2.795,00 en maximaal € 4.225,00  bruto per maand bij een 36-urige werkweek, afhankelijk van jouw ervaring, opleiding en deskundigheid. Daarnaast ontvang je een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% (bruto) over je salaris, die je naar eigen voorkeur kan besteden.

Wie zijn wij?

Het team Account, Beleid, Bedrijfsvoering Sociaal Domein (ABS) bestaat uit verschillende disciplines zoals beleidsvertaling en uitvoering, inkoop, financiële en algemene administratie en accountmanagement.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Ria Sterkenburgh (teamleider ABS) via het algemene telefoonnummer van de gemeente Emmen: 14 0591.

Wil je solliciteren?

Wil je bij ons komen werken en wil je je verder ontwikkelen binnen het Sociaal Domein? Reageer dan vóór 3 mei via https://vacatures.vooruitindrenthe.nl.