Medewerker Servicedesk ICT

Ben jij die klantgerichte, betrokken collega die wij zoeken?

Team

De Servicedesk bestaat uit een enthousiast en gedreven team van zes collega’s. Wij hebben een eerste- en tweedelijns functie en helpen onze collega’s uit de organisatie graag. Zij kunnen bij ons terecht met een breed scala aan vragen die uiteenlopen van ICT gerelateerde vragen tot facilitaire zaken.

Jouw Competenties

Je bent communicatief vaardig en je kunt je communicatie afstemmen op de klant. Je bent klant- en resultaatgericht, je dienstverlening sluit aan op de wensen van de klant en je bent creatief in het vinden van de juiste oplossing. Je kijkt verder dan de grenzen van je eigen werk en begrijpt wat er verder in de organisatie gebeurt, dit noemen wij omgevingsbewust.

Jij

Jij neemt eerste- en tweedelijns meldingen aan. Dit gebeurt via onze
digitale servicedesk, aan de balie, telefonisch of via e-mail. Deze worden geregistreerd in ons systeem Topdesk. Je lost deze meldingen zelf op of zet deze door naar de teams Technisch Beheer of Functioneel Beheer. Je werkt nauw samen met deze teams. Gedurende de processen die jij behandelt informeer je de melder/aanvrager over de voortgang en afhandeling van de melding. Ook voorzie je collega’s in de organisatie van benodigde hardware en richt je deze zo nodig in. Je houdt voorraden bij en plaatst bestellingen waar nodig.

Je denkt in oplossingen en je hebt een dienstverlenende instelling. Je kunt werken in een hectische omgeving en je kunt snel schakelen. Jij begrijpt helemaal wat "mede mogelijk maken" betekent.

Jij hebt een gezonde dosis humor en je vindt het leuk om samen te werken in een team.

Wij vragen

  • MBO+ niveau;
  • uitgebreide kennis van Office 365, Microsoft Windows, Active Directory, Microsoft Office en je hebt gewerkt met de ISM methodiek (of een vergelijkbare);
  • je bent gewend om met een servicemanagement software te werken (Topdesk is een pré) en je hebt ervaring met mobile device management;
  • sterk analytisch vermogen, je vraagt net zo lang door tot je de klantvraag duidelijk hebt;
  • zowel in Engels en Nederlands communicatief vaardig;
  • iemand die de handen uit de mouwen steekt en weet waarin hij "hij het verschil maakt."

Wij bieden

  • een leuke werkomgeving;
  • een plek waar je je kunt ontwikkelen;
  • afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 3.376,-- bruto per maand (functieschaal 8) op basis van een fulltime dienstverband
    (36 uur);
  • een functie voor de duur van 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband.

Sollicitatieprocedure

Heb je interesse? Reageer voor 2 juli 2019 via Vooruit in Drenthe: https://vacatures.vooruitindrenthe.nl/organisatie/178.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern, binnen de samenwerkingsverbanden en extern opengesteld. Bij de selectie van kandidaten handelen wij volgens onze selectieprocedure waar bij gelijke geschiktheid interne kandidaten voorrang hebben.

De sollicitatiegesprekken zijn gepland op donderdag 11 juli a.s.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.