Accountmanager nieuwe bedrijven

Iedere dag enthousiast een bijdrage leveren aan de vestiging of verplaatsing van bedrijven in Assen? Wil jij met jouw kennis over grondzaken/ruimtelijke ordening en je gevoel voor ondernemerschap een bijdrage leveren aan de vestiging of verplaatsing van bedrijven in Assen? Dit is je kans!

Team

Binnen het team Vastgoed en Grondzaken wordt gewerkt aan het beheren en het ontwikkelen van vastgoed. Daarnaast werkt het team mee aan de ontwikkeling van de stad. In gebiedsontwikkelingen voor de realisatie van woningbouw of nieuwe bedrijventerreinen verzorgt het team de aan- en verkoop, contractering en exploitatie van grond. Zo wordt er gewerkt aan de uitbreiding van de woonwijk Kloosterveen, de herontwikkeling van het Havenkwartier en transformatie van de binnenstad. Messchenveld, het werklandschap Assen Zuid en de Toeristisch Recreatieve Zone zijn gebieden waar zich de komende jaren bedrijfsmatige en leisure activiteiten kunnen vestigen. De “accountmanager nieuwe bedrijven” die wij zoeken zal bijdragen aan de het ondersteunen van bedrijven bij de verplaatsing binnen of vestiging in Assen.

Jouw competenties:

  • klantgericht;
  • samenwerkingsgericht;
  • professioneel;
  • resultaatgericht;
  • omgevingsbewust;
  • overtuigingskracht;
  • rolbewust.

Jij als Accountmanager nieuwe bedrijven:

  • adviseer je over en ben je verantwoordelijk voor de uitgifte van gronden voor bedrijventerreinen;
    begeleid je de planontwikkeling van bedrijven;
  • onderhandel je met marktpartijen;
  • ben je verantwoordelijk voor de acquisitie/promotie van Assen als vestigingsplaats;
  • verschaf je informatie over beschikbaarheid van grond en bouwmogelijkheden voor bedrijven;
  • onderhoud je contacten met het netwerk (o.a. Regio Groningen-Assen/NOM) en neem je deel aan netwerkbijeenkomsten.

Wij vragen:

  • kennis van grondzaken en vormen van gronduitgifte;
  • inzicht in de bedrijfsmatige markt en bouwprocedures;
  • kennis van gebieds- en vastgoedontwikkelingen;
  • een externe klantgeoriënteerde proactieve houding;
  • uitstekende contactuele en communicatie-vaardigheden;
  • onderhandelingsvaardigheden;
  • een relevante opleiding (vastgoed- en makelaardij, grondzaken, ruimtelijke ordening);
  • een ruime werkervaring op het vakgebied.

Wij bieden:

  • een zeer uitdagende functie met doorgroei-mogelijkheden;
  • afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 4.859,- bruto per maand (functieschaal 11) op basis van een fulltime dienstverband
    (36 uur);
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een thuiswerkregeling;
  • een ruim opleidingsbudget en doorgroei-mogelijkheden;
  • individueel keuzebudget met in totaal 17,05% aan extra salariscomponent voor o.a.: fiets en fietsaccessoires, tablet/laptop en sportvoorzieningen;
  • een vast fulltime dienstverband (36 uur/week).

Sollicitatieprocedure

Heb je interesse? Reageer voor 25 augustus 2019 via Vooruit in Drenthe: https://vacatures.vooruitindrenthe.nl/organisatie/178.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern, binnen de samenwerkingsverbanden en extern opengesteld. Bij de selectie van kandidaten handelen wij volgens onze selectieprocedure waar bij gelijke geschiktheid interne kandidaten voorrang hebben.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.