Medewerker Servicedesk ICT

 Wij zijn het SSC Espria, afdeling Automatisering. De afdeling Automatisering bestaat uit het team technisch beheer, team applicatiediensten en het team servicedesk & werkplekbeheer. Binnen het team servicedesk & werkplekbeheer zoeken wij per direct een enthousiaste:

Medewerker Servicedesk ICT
32-36 uur per week, standplaats Beilen
In eerste instantie een contract voor een jaar

Wat ga je doen?

Als medewerker servicedesk ben je de spin in het web die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Jou doel als medewerker servicedesk is om samen met je collega’s gebruikers te ondersteunen. Dit doe je door telefonisch voorlichting en advies te geven over automatiseringsmogelijkheden. Je fungeert als het centraal meldpunt voor gebruikers die vragen of problemen hebben met computergebruik en ICT diensten. Je bent verantwoordelijk voor een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en het oplossen van diverse serviceverzoeken. Daarnaast signaleer je trends op het gebied van verstoringen en registreer je deze op basis van de vastgestelde normen.

In totaal ondersteunt de servicedesk-afdeling 14.000 gebruikers. In jouw rol als medewerker servicedesk ben je in het team medeverantwoordelijk de correcte afhandeling van alle binnenkomende ICT-gerelateerde klantvragen om er voor te zorgen dat het zorgproces goed gefaciliteerd en gecontinueerd kan worden. Een hoog oplossend vermogen is belangrijk zodat je de klantvraag direct op kan lossen. Hierbij wordt per gesprek een intake/oplostijd van maximaal 10 minuten gehanteerd. Binnen het team wordt grote waarde gehecht aan het gebruik van de ITIL methodiek en het juist registreren van calls in het registratiesysteem.

Hoe ga je dit doel bereiken?

  • Je hebt een proactieve instelling en bent stressbestendig;
  • Je bent klantgericht en krijgt energie om van een klant een tevreden klant te maken;
  • Je bent zelfstandig en denkt vooral in oplossingen;
  • Je bent een doorzetter die elke week beter wil worden samen met het servicedesk team;
  • Je houdt overzicht en kan snel schakelen tussen de diverse vragen en onderwerpen.

Onze ideale kandidaat:

  • Heeft minimaal MBO(+) werk en denkniveau en een opleiding richting ICT;
  • Heeft recente en relevante werkervaring als medewerker servicedesk ICT;
  • Heeft uitgebreide kennis en ervaring van de meest gangbare ICT systemen: o.a. Windows 7 en 10, MS office, Active Directory, Citrix en Apple en IOS systemen (mobile devices);
  • Heeft bij voorkeur ervaring en kennis van ITIL-processen (certificering ITIL foundation);
  • Beschikt over een analytisch vermogen om het probleem van een gebruiker/klant duidelijk te krijgen;
  • Beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden gelet op het contact met klanten. 

Wie zijn wij als SSC Espria

De ondersteunende diensten van Espria zijn ondergebracht in het Shared Service Center (SSC).
Het SSC bestaat uit de afdelingen Personeels- en salarisadministratie (PSA), Financiële Administratie (FA), Informatievoorziening, Automatisering, Control en Inkoop. Het SSC Espria helpt de zorgbedrijven hun doelstellingen te realiseren. Werken bij SSC Espria betekent werken in een fijne en dynamische omgeving waarbij de kernwaarden betrokkenheid, vakmanschap, samenspel en waarmaken centraal staan. Onze mensen maken onze dienstverlening. In ons SSC werken circa 230 professionals samen binnen verschillende afdelingen in Beilen en in Purmerend. Eigen verantwoordelijkheid vinden we belangrijk. Continu verbeteren is onderdeel van ons dagelijks werk. We maken daarbij gebruik van methoden als Lean en Scrum. Voor meer informatie over SSC Espria verwijzen we je graag naar onze website www.sscespria.nl.

Wat hebben wij jou te bieden?

Een uitdagende functie in een sterk veranderende organisatie, waarin jij op basis van principes van continu verbeteren elke week beter wil worden.
Salaris conform CAO VVT FWG 40.
Binnen de afdeling automatisering vinden wij het belangrijk om te investeren in jouw deskundigheid en kennis.
Wij bieden je een contract voor bepaalde tijd met de mogelijkheid tot verlenging. Dit is afhankelijk van het functioneren en de ontwikkelingen binnen onze organisatie.

Interesse?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Yilmaz Tamer, Teamleider Servicedesk/Werkplekbeheer, 06-20136341.

Ben je geïnteresseerd in deze leuke, uitdagende functie, vul dan voor 5 juli 2019 ons sollicitatieformulier in op onze website via www.sscespria.nl of via onderstaande sollicitatiebutton.

Solliciteren

Kandidaten die eerder hebben gesolliciteerd worden niet meer meegenomen in de procedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.