Medewerker gegevensbeheer vastgoedregistratie

De gemeenten Pekela en Veendam werken samen. De ambtelijke organisaties van de twee gemeenten zijn gefuseerd en vormen de werkorganisatie De Kompanjie. De Kompanjie ondersteunt de twee gemeentebesturen op professionele wijze bij de uitoefening van alle gemeentelijke taken. 

In dat kader verleent De Kompanjie diensten aan ruim 40.000 inwoners.

Het Dagelijks Bestuur van De Kompanjie roept kandidaten op om te solliciteren op de functie van:

Medewerker gegevensbeheer vastgoedregistratie m/v

36 uur per week

Je werkomgeving
Je komt te werken binnen de eenheid Dienstverlening, in het team Gegevensbeheer. De eenheid Dienstverlening bestaat naast het team Gegevensbeheer uit de teams Klantcontactcentrum(KCC) en Vergunning en Handhaving.

Voor je taken als medewerker gegevensbeheer vastgoedregistratie werk je onder directe aansturing van de Teamleider Gegevensbeheer.  Het team Gegevensbeheer is verantwoordelijk voor het verzamelen, bijhouden en leveren van administratieve- en GEO-gegevens die organisatie breed gebruikt worden. Naast de BRP, BAG, BGT, BRK, NHR, begraafplaatsen- en de WOZ/belastingen-administratie behoort het administratieve beheer van de Gemeentelijke eigendommen en grond-transacties tot de taken van het team. 

Het team Gegevensbeheer is, gelet op de invoering van de diverse basisregistraties, een team dat volop in ontwikkeling is. Vastgoedregistratie is ontstaan vanuit de BAG en de WOZ en is verantwoordelijk voor de uitvoering en het beheer van de beide registraties en zoekt binnen de eenheid Dienstverlening verbinding met andere partners, waaronder Vergunning en Handhaving.

Jouw baan  
Jouw werkzaamheden  bestaan onder andere uit:
-    het bewaken van de voortgang van het WOZ-proces binnen de werkzaamheden die vallen onder vastgoedregistratie ;
-    het verzorgen van gegevensbeheer in het algemeen (WOZ/BAG) en de kwaliteitsbewaking van deze gegevens;
-    het invoeren van WOZ-mutaties in de geautomatiseerde systemen;
-    het uitvoeren van bestandscontroles en waarborgen van de kwaliteit;
-    het bijwonen van hoorzittingen en het maken van de eventuele verslaglegging hiervan;
-    het uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van de voorbereiding op taxaties;
-    contacten met inwoners en het beantwoorden van vragen en verstrekken van gegevens;
-    het zoeken van de verbinding met je collega’s binnen de eenheid Dienstverlening.

Wat breng jij mee?
We zijn op zoek naar een kandidaat met MBO+ werk- en denkniveau.  Kennis van de wet WOZ is een pré. Tevens moet er bereidheid zijn tot het volgen van cursussen. Je hebt (enige) ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking. Verder ben je vaardig in het te woord staan van interne- en externe partij(communicatief- en klantvaardig) en waarbij gemakkelijk verbinding gezocht  wordt met collega’s die verantwoordelijk zijn voor de verschillende registraties (goed samenwerken). Maar ook zelfstandig kunnen werken, analytisch vermogen en flexibiliteit zijn van belang in deze functie.  

Ons aanbod
Het betreft een structurele functie die openstaat per 01 januari 2018. Het salaris bedraagt maximaal € 3.376,- bruto per maand (functieschaal 8, aanloopschaal 7) bij een volledige werkweek van 36 uur. De inschaling is afhankelijk van wat je aan opleiding en werkervaring meebrengt en eventueel maken wij samen met jou een ontwikkelplan. Verder kennen wij een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 16,8% bovenop je bruto salaris. De medewerkers van De Kompanjie hebben de status van ambtenaar en vallen onder de CAR-UWO en het ABP.

Meer weten?
Informatie over De Kompanjie is te vinden op: www.dekompanjie.nl
Aanvullende informatie over de functie kun je inwinnen bij de Teamleider Gegevensbeheer, Angelique van der Heide, telefoon 0598-652222.

Word jij onze nieuwe collega?
Je kunt je motivatie en CV tot en met 19 november 2017 per e-mail richten aan het Dagelijks Bestuur van De Kompanjie t.a.v. team HR via info@dekompanjie.nl. onder vermelding van medewerker gegevensbeheer. 

Procedure
Voor deze functie wordt gelijktijdig intern en extern geworven. De selectiegesprekken vinden plaats op 27 of 28 november 2017. Het verkrijgen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor het verkrijgen van een aanstelling.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.